Håkon D Sandt Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har sett litt rundt i forumet, men finner ingen problemløser. Legger jeg problemet mitt i et nytt emne. Jeg har formatert pc'en min, og så skal jeg legge inn BF1942. Det går greit. Så laster jeg inn patch 1.31. det går bra. Har også de nyeste driverene til skjermkortet mitt (Radeon 9700 pro). Jeg åpner spillet. Introen kommer og så starter sirkuset. I menyene fryser spillet med engang. Jeg kommer ikke videre. og må slå av pc'en. Hva kan problemet være? Spillet funket helt bra før formateringen. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg hadde samme problemet. Men jeg fikk spillt i noen minutter... Da var det driveren til lydkortet som var på bærtur. Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg laster ned driver til lydkortet nå. Får håpe at det hjelper.. Det hjalp ikke. Kommer ikke til det første bildet en gang. Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Har lastet ned en gammel driver fra ati. Nå funker alt som det skal. Lenke til kommentar
BioDroid Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har hatt mange merkelige grafikk-problemer med battlefield. Crash to desktop, Hangup og Blue screen of death. Noen ganger ville ikke spillet starte i det hele tatt, andre ganger klikka det etter noen sekunders gameplay. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Kom forresten på at jeg la inn en patch som skulle rette på noe "lydfil-greier" i spillet også. Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg lastet ned en driver til Radeon-kortet mitt. De(ati) kom med en mld om at det var meldt om problemer med Battlefield, Mafia og et spill til. Etter at jeg lastet ned den er alt tilbake i normal form. So, let us all kill some krauts! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Lykke til. Watch your back! :wink: Lenke til kommentar
boddis Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Ja, det er mye problemer med battlefield. Mitt er at det fryser nå og da, uten noen opplagt grunn. Eneste utvei er reset-knappen. Dette er svært irriterende når jeg spiller multiplayer. Har siste drivere til grafikkortet (Radeon 9600 Atlantis Pro) men det hjelper ikke. For ordens skyld, her er PC-detaljene mine: Hovedkort: Abit IS7-E Grafikkkort: Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB Prosessor: Intel Pentium 4 - 2.4 GHz PC800 RAM: 512 MB PC3200 DDR-DIMM (hva nå enn det betyr HD: 160GB IDE 7200RPM, 8MB cache Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har et problem i bf1942 jeg også.. Eller det gjelder vel egentlig for alle spill med litt "vanskelig" grafikk. Problemet begynte idag, tidligere har jeg kjørt alle mulige spill uten noen problemer. Problemet går ut på at spillet låser seg i noen millisekund sånn ca hvert 3 sekund, før det fortsetter. Er ikke vanlig "hakking", varer lenger enn det. Lyden stopper ikke når dette skjer. Jeg har ikke installert noe på maskina det siste døgnet som kan ha gjort det, har dessuten sjekka maskina for virus, sjekka process explorer for ukjente prosesser, ingenting. Fatter det ikke. Specs på maskina mi: AMD XP 2700+@2,2ghz. ATI Radeon9800PRO, 120gb WD Caviar hd .. er vel det som er relevant egentlig.. Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har et problem i bf1942 jeg også.. Eller det gjelder vel egentlig for alle spill med litt "vanskelig" grafikk. Problemet begynte idag, tidligere har jeg kjørt alle mulige spill uten noen problemer. Problemet går ut på at spillet låser seg i noen millisekund sånn ca hvert 3 sekund, før det fortsetter. Er ikke vanlig "hakking", varer lenger enn det. Lyden stopper ikke når dette skjer. Jeg har ikke installert noe på maskina det siste døgnet som kan ha gjort det, har dessuten sjekka maskina for virus, sjekka process explorer for ukjente prosesser, ingenting. Fatter det ikke. Specs på maskina mi: AMD XP 2700+@2,2ghz. ATI Radeon9800PRO, 120gb WD Caviar hd .. er vel det som er relevant egentlig..prøv med nye drivere til skjermkort og hovedkort og nyeste patcher til spillene.. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Fant grunnen.. Jeg uninstalla Halo-betaen jeg hadde, da gikk alt som det skulle igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå