burrebever Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Etter at eg installerte SiSoftSandra visste temp. på cpuen min 54 grader mendan på hk sto 34. :?: Kva kan vere gale?? er d sisoft sandra så lese feil el. er d hk?? Har et E-pox kta-3+ pro (nytt) Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Sisoftsandra bruker hovedkortets tempmåler, den er ikke helt til å stole på. Er ikke noe galt med 54 grader heller, gjør ingenting :smile: Mera :smile: Lenke til kommentar
burrebever Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 jo...for eg har modda litt på PC-en og har jamn luftstrøm inn og ut. Har ei vife som blåser på cpu'en Men i følge hk sin eigen temp.-målar ligge eg på 34 grader på cpu'en og 25 på systemet men er d sisoftsandra som leser feil?? :?: [ Denne Melding var redigert av: BlideBurreBever på 2002-01-23 15:17 ] Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Sannsynligvis ja, reinstall og prøv igjen. Har ikke hadt problemer med sisoft selv, så jeg vet egentlig ikke hva som kan være galt. Mera :smile: Lenke til kommentar
burrebever Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 takker =) har prøvt motherboard monitor 5 og den leste 24 grader så nå er eg sikkeleg usikker her. har ikkje oc endå men hadde planer om d =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå