Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trenger noen gode treningsopplegg.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei, jeg er en gutt på 15 år som har sluttet på fotball, syntes det ikke er noe interesant når man spiller på lag. Jeg spiller 1-2 ganger utenfor huset mitt med venner, men det er max 30 minutter altså.

Jeg har hatt lyst på 6-Pack i det siste, har fått 2-Pack, og vet ingen måte jeg kan forbrenne fett på. Jeg har masse fett rundt magen min, som.. Kroppen min ser stygt ut, jeg er ikke "FEIT" for å si det sånn, jeg er sånn passe trent, med litt fett rundt kroppen min.

Jeg har fri hele uken, og jeg vil ha 6-Pack før jeg begynner på skolen igjen. Da som jeg er 15 år, kan jeg ikke dra på treningsstudio.

Jeg vil kanskje bli litt sterkere, ha 6-Pack og gå ned i vekt ( Det vil jo gå inn i å i få 6-Pack ).

Har hørt om Gerilja Kardio, vet ikke om dette er noe effektivt, men jeg vet det er noen eksperter der ute som er mye eldre enn meg. Kunne en eller en annen hjelpe meg med et treningsopplegg som jeg vil love å ta med hele livet mitt.

Det dere gjør for meg nå, er noe et menneske ( jeg ), vil huske resten av livet mitt. Så vær så snill å ta deres tid til å hjelpe meg, jeg har ingen annet valg en internett, og jeg skal love dere jeg vil huske dere for alltid, selv om dette er et forum.

Med vennlig hilsen:

En gutt på 15 år som vil slanke seg, og få 6-pack før sommerferien er over :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fri hele uken, og jeg vil ha 6-Pack før jeg begynner på skolen igjen. Da som jeg er 15 år, kan jeg ikke dra på treningsstudio.

Dessverre men jeg tror ikke at du klarer å få six pack til skolen begynner igjen. Det tar laaaang tid!

Ellers, kan du alltids kjøpe manauler. Og følge Stronglift 5x5 dumbells verisjon - Link

Spis mye sunt, og dropp snoppet til lørdag. Ikke drikk noe brus i det heletatt, bare vann. Skal garantere deg at du mister brus følelsen når du ikke drikker brus på noen uker. Før da gikk jeg alltid til butikken og kjøpte brus og sjokolade, spiste ekstremt mye dritt. Men når jeg starter å trene så har jeg faktisk ikke kjøpt noe sjokolade, heller ikke brus. Når jeg er i butikken pleier jeg å kjøpe sjokolademelk (jeg pleier å blande det i protein pulver), banan, rosiener og kanskje noen ganger drops.

Når du bygger muskler så vil du føle at du spiser mye mer, du blir fortertere sulten osv. Men ikke tvil, muskler = mer forbrenning. Mer muskler = mer engergi forbruk. Før spiste jeg sånn ca 1 skive til frokost, nå spiser jeg lett 8 skiver til frokost. Jeg har faktisk gått opp i vekt og ned i fettprosses.

Endret av opijo
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg trenger et treningsopplegg for å miste fett, ikke for å bygge så mye muskler.

Et treningsopplegg. Er Gerilja Kardio bra? Det er bare 8-14 minutter, det er vell lite? Eller?

Jeg vil trene og få en bra mage, helst six-pack.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Skjønte ikke en dritt, bare jeg får hjelp med et bra treningsopplegg for en 15 år gammel gutt, så er jeg glad, dere hjelper meg med et program som vil hjelpe meg resten av livet.

Jeg må vite hva jeg må spise når jeg trener dette, hva er proteindrink? Kan jeg ikke bare spise noe annet, og hva skjer hvis jeg ikke drikker proteindrink hvis jeg trener?

Et program som ikke skader kroppen min, men som bygger hele kroppen min.

Skal ut å teste Gerilja Kardio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...