Responsive Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Heisann! Vil bare lufte dette litt da jeg aldri har opplevd lignende. Var inatt ute og badet av alle ting, litt nattbading(Gutt 16 her forresten). Da vi badet, altså gjengen jeg var med var det noen jenter som hadde reist hit fra sørlandet for å feire st. hans her, hel haug med jenter. da jeg var på vei hjem var det to jenter bak oss, en rimlig deilig og en mindre deilig. Men seriøst, da jeg såg på un deilige var det som en syk følelse, hun såg på meg og jeg på hun. Veiene splittes og vi fortsatte jevne blikk til hverandre (Ja, hun såg masse bort på meg/oss og smilte). Nå har det seg sånn at denne jenten kommer jeg nok aldri til å se igjen, men DAMN! Endret 26. juni 2009 av Responsive Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har også kjent lignende med enkelte damer, men aldri ved bare å se på dem. Du skulle gått bort og prata med hun. Da hadde du funnet ut litt mer ganske raskt. Kanskje hun skal til området du er fra seinere i sommer? Hvem veit? Å si at en dame er drømmedama utifra utseende er vel litt merkelig uansett? Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Drømmedame og drømmedame.. Var bare det blikket hennes, såg på hverandre lenge. sykt herlig! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 for å dra en transformers: the hormon levels indicate he wants to mate with the female. det er alt jeg sier. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 hva med å lage en Facebook-gruppe hvor du "etterlyser" henne? sett flere slike tilfelle før hvor de har funnet hverandre. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Sigve, hun var ikke så deilig :!: Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Var hon vel?.. Du? er du s0ppel? Lenke til kommentar
Gjest Eirikpewz Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Så rå som du er så får du nok en ny en før du vet ordet av det :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå