Gå til innhold

Hvilken leverandør skal jeg velge.

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å bestemme meg for hvilken leverandør jeg skal velge. Da jeg ikke bor veldig sentralt, ser jeg at valget står mellom Riks-TV og CD. Har lest noen tråder, men skriver ny. Leser på div forum at CD ikke har tv3. Men etter hva jeg kan se på siden deres har de det. ??!

Hvem har den beste pvr`n? Kanalpakker etc er vel ganske likt. Jeg vil ha de vanligste norske kanalene+ evt canal pluss (premier league)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter litt med å bestemme meg for hvilken leverandør jeg skal velge. Da jeg ikke bor veldig sentralt, ser jeg at valget står mellom Riks-TV og CD. Har lest noen tråder, men skriver ny. Leser på div forum at CD ikke har tv3. Men etter hva jeg kan se på siden deres har de det. ??!

Hvem har den beste pvr`n? Kanalpakker etc er vel ganske likt. Jeg vil ha de vanligste norske kanalene+ evt canal pluss (premier league)

CD sender to viasat kanaler , TV3 og Viasat4. Norgespakken til CD inneholder alle de Norske kanalene og koster mindre enn RiksTVs pakke. RiksTV's pakke er dyrere men inneholder flere utenlandske kanaler.

Canal+ pakken på satellitt(239kr.md) inneholder Canal+Sport HD , Canal+Sport 2 og Canal+ Sport extra. På en Premier League lørdag er det forskjellige kamper på Canal+Sport 1, Canal+Sport 2 og Canal+ Sport extra. Kun Canal+ Sport 1 sendes på RiksTV (200kr. md).

Lenke til kommentar

CD sender to viasat kanaler , TV3 og Viasat4. Norgespakken til CD inneholder alle de Norske kanalene og koster mindre enn RiksTVs pakke. RiksTV's pakke er dyrere men inneholder flere utenlandske kanaler.

Canal+ pakken på satellitt(239kr.md) inneholder Canal+Sport HD , Canal+Sport 2 og Canal+ Sport extra. På en Premier League lørdag er det forskjellige kamper på Canal+Sport 1, Canal+Sport 2 og Canal+ Sport extra. Kun Canal+ Sport 1 sendes på RiksTV (200kr. md).

Takk. Noen formeninger om hvilke pvr som er best? Brukergrensesnitt/lagringsplass etc.

Lenke til kommentar

Har hørt mye negativt om pvren til CD, men problemene fikses gradvis gjennom firmware oppdtaeringer.

Les mer om den her.

Rikstv kan jeg ikke utale meg om da jeg ikke har dette, det eneste jeg kan si er at det er veldig enkelt å sette opp men erfaringer utover det har jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...