Gå til innhold

Ødlagt grafikkort trenger et ATI radeon x600!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde akkurat renset maksinen og skulle akkurat til og å skru på plass siste skruen til vifta..men så "mista :innocent: " jeg skrutrekkern oppå grafikkorte ( de vil si at jeg "slo" neddi)

Og når jeg starter datan nå så sier den at jeg må sett in noe i media ett eller annet :dontgetit:

Så er de noen der ute som har et ATI radeon x600 til overs?

Har lite penger så jeg har ikke råd til å kjøpe nytt og jeg har veldi viktige filer på den maskinen :dontgetit:

Vet ikke helt men jeg tror de er grafikkort de er noe med

Endret av Lego_Oli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg hadde akkurat renset maksinen og skulle akkurat til og å skru på plass siste skruen til vifta..men så "mista :innocent: " jeg skrutrekkern oppå grafikkorte ( de vil si at jeg "slo" neddi)

Og når jeg starter datan nå så sier den at jeg må sett in noe i media ett eller annet :dontgetit:

Så er de noen der ute som har et ATI radeon x600 til overs?

Har lite penger så jeg har ikke råd til å kjøpe nytt og jeg har veldi viktige filer på den maskinen :dontgetit:

Vet ikke helt men jeg tror de er grafikkort de er noe med

Hey. jeg har et kort til overs. men jeg hadde en fujitsu siemens maskin for ikke lenge siden. men denne er da ødelagt.. men jeg skal teste skjermkortet i en annen pc. så kan jeg prøve og kontakte deg? så kan vi evt. diskutere pris :) ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...