Lego_Oli Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hei! Jeg hadde akkurat renset maksinen og skulle akkurat til og å skru på plass siste skruen til vifta..men så "mista " jeg skrutrekkern oppå grafikkorte ( de vil si at jeg "slo" neddi) Og når jeg starter datan nå så sier den at jeg må sett in noe i media ett eller annet Så er de noen der ute som har et ATI radeon x600 til overs? Har lite penger så jeg har ikke råd til å kjøpe nytt og jeg har veldi viktige filer på den maskinen Vet ikke helt men jeg tror de er grafikkort de er noe med Endret 25. juni 2009 av Lego_Oli Lenke til kommentar
mafackern Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hei! Jeg hadde akkurat renset maksinen og skulle akkurat til og å skru på plass siste skruen til vifta..men så "mista " jeg skrutrekkern oppå grafikkorte ( de vil si at jeg "slo" neddi) Og når jeg starter datan nå så sier den at jeg må sett in noe i media ett eller annet Så er de noen der ute som har et ATI radeon x600 til overs? Har lite penger så jeg har ikke råd til å kjøpe nytt og jeg har veldi viktige filer på den maskinen Vet ikke helt men jeg tror de er grafikkort de er noe med Hey. jeg har et kort til overs. men jeg hadde en fujitsu siemens maskin for ikke lenge siden. men denne er da ødelagt.. men jeg skal teste skjermkortet i en annen pc. så kan jeg prøve og kontakte deg? så kan vi evt. diskutere pris ?? Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Du får ATI-kort fra ca 200,-. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 "media et eller annet" har intet med skjermkortet å gjøre, det betyr mest sannsynlig at den ikke har kontakt med harddisken din. Lenke til kommentar
kaspertiltnes Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Når du kan se at det står sett inn media har jo maskinen kontakt med skjermkortet-.- sjekk kabling mot disk evt x test med annen best bet er disk\hovedkort\kabling Lenke til kommentar
Lego_Oli Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 øøhm de sto vist Boot Record Error Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jo, da har det tydeligvis skjedd noe annet samtidig etter at du var inne i maskinen og rensket for støv. Gjør som kaspertiltnes foreslår. (Et X600-kort er forøvrig ikke verdt så mye, kanskje en 50-lapp). Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå