Gå til innhold

Hjelp, hvordan legge fra små dvd plater til data?

Anbefalte innlegg

Hei, til jul fikk jeg meg canon DC210 Value kit! men problemet er at jeg ikke klarer og få det inn på datan og redigert det, klarer ikke få lagret det inn på dataen. Bruker små Dvd plater. Er det et program jeg trenger? fikk med en cd, "pinnacle studio SE version 10" men det funker ikke lagre gjennom den eller..

Takker for alle svar, håper dere kan hjelpe meg, trenger virklig og kunne dette..

- Niklas roos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du legger DVD'n i din PC, skal du kunne se videofilene dine, de heter kanskje noe med .MPG eller .VOB. Kanskje ligger de i en mappe som heter VIDEO_TS. De må kopieres på vanlig måte over til harddisken. Så burde redigeringsprogrammet som fulgte med klare å åpne videoen din.

Lenke til kommentar
,,, Problemet er jo at det ikke går og kopiere over til hardisk!!

Altså, når du legger den lille DVD-platen inn i DVD-spilleren i PC-en og får fram innholdet på den med Windows utforsker, så går det ikke an å merke alle filene på DVD-en og dra dem over til harddisken? Eller hvordan gjør du egentlig når du prøver å kopiere dem?

Lenke til kommentar

Du ser filenes navn?

Ser du også hvilken type filer det er?

Slik jeg har fortsått det ser du filne, du kan markere filene for å dem over til en mappe på en av harddiskene dine. Er det det siste som feiler? Får du noen feilmeldinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...