niklas_keeper Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hei, til jul fikk jeg meg canon DC210 Value kit! men problemet er at jeg ikke klarer og få det inn på datan og redigert det, klarer ikke få lagret det inn på dataen. Bruker små Dvd plater. Er det et program jeg trenger? fikk med en cd, "pinnacle studio SE version 10" men det funker ikke lagre gjennom den eller.. Takker for alle svar, håper dere kan hjelpe meg, trenger virklig og kunne dette.. - Niklas roos Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Når du legger DVD'n i din PC, skal du kunne se videofilene dine, de heter kanskje noe med .MPG eller .VOB. Kanskje ligger de i en mappe som heter VIDEO_TS. De må kopieres på vanlig måte over til harddisken. Så burde redigeringsprogrammet som fulgte med klare å åpne videoen din. Lenke til kommentar
niklas_keeper Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 ,,, Problemet er jo at det ikke går og kopiere over til hardisk!! Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hva slags filer finner du på DVD-plata? Noen DVD'r må bli 'finalized' i kamera før de kan leses tror jeg. Hvorfor de ikke kan kopieres forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
niklas_keeper Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har 'finalized' det funger ikke for det, det går ikke bruke USB kabel heller! :/ Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 ,,, Problemet er jo at det ikke går og kopiere over til hardisk!! Altså, når du legger den lille DVD-platen inn i DVD-spilleren i PC-en og får fram innholdet på den med Windows utforsker, så går det ikke an å merke alle filene på DVD-en og dra dem over til harddisken? Eller hvordan gjør du egentlig når du prøver å kopiere dem? Lenke til kommentar
niklas_keeper Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Ja, det går ikke dra dem over :/ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Du ser filenes navn? Ser du også hvilken type filer det er? Slik jeg har fortsått det ser du filne, du kan markere filene for å dem over til en mappe på en av harddiskene dine. Er det det siste som feiler? Får du noen feilmeldinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå