brune-ha Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Abit har også forskjellige BIOS versjoner på versjon 1.x og 2.x kort :wink: hehe, visste jeg ikke... kjekt å vite. Til brune-ha: Ja, på en måte gjorde jeg det, men jeg syns fortsatt abit (den gang jeg drev med det, kt7-kg7 etc) var mye bedre på bios'er enn det asus var. Største ulempen jeg så da jeg kjøpte a7n8x. Men å kun poste for å fortelle at noen driter seg ut... hmm, litt stakkarslig? Takk til aMo, jeg var visst litt tidlig ute med å kjøpe brettet Stakarslig Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 hehe, visste jeg ikke... kjekt å vite. Til brune-ha: Ja, på en måte gjorde jeg det, men jeg syns fortsatt abit (den gang jeg drev med det, kt7-kg7 etc) var mye bedre på bios'er enn det asus var. Største ulempen jeg så da jeg kjøpte a7n8x. Men å kun poste for å fortelle at noen driter seg ut... hmm, litt stakkarslig? Takk til aMo, jeg var visst litt tidlig ute med å kjøpe brettet Nei, veldig stakarslig Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Kommet 1004 til revisjon 1.xx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå