Bebeluv Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg skjønte det ja. Men er fortsatt noen millioner igjen for å slå Elvis. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg skjønte det ja. Men er fortsatt noen millioner igjen for å slå Elvis. Michael har vell vært stor i nesten 50 år, så de fleste hadde vell en eller annen plate fra han Elvis var ikke like stor over så mange år som Michael. Bare en teori tho Endret 16. august 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg skjønte det ja. Men er fortsatt noen millioner igjen for å slå Elvis. Michael har vell vært stor i nesten 50 år, så de fleste hadde vell en eller annen plate fra han Elvis var ikke like stor over så mange år som Michael. Bare en teori tho Må jo også tenke litt på hvilken tid vi er i nå, tenk hvor mange ganger MJ har blitt lastet ned illegalt de siste ukene... Apropos Elvis, så er det i dag 32 år siden han gikk døde, RIP=/ Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg skjønte det ja. Men er fortsatt noen millioner igjen for å slå Elvis. Nå har Elvis et langt forspang i antall år, så... Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 jeg lurte på om det er mulig og se om igjen fra begravelsen som gikk live på tv natt til i går? Jeg var begynnt og se men så sovnet jeg og kunne gjerne tenkt meg og sett hele. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Elvis var aktiv artist fra 1954-1977, så han hadde noen år på baken han også. MJ var vel knapt aktiv siden barnesex-anklagene kom tidlig på 90-tallet. Endret 5. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 jeg lurte på om det er mulig og se om igjen fra begravelsen som gikk live på tv natt til i går?Jeg var begynnt og se men så sovnet jeg og kunne gjerne tenkt meg og sett hele. lurer på det samme Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Vet tråden er gammel men er det noen som fikk med seg hva dommen til han legen ble? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Vet tråden er gammel men er det noen som fikk med seg hva dommen til han legen ble? Vart dømd til 4 år i fengsel, slapp ut 28. oktober i år. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Vart dømd til 4 år i fengsel, slapp ut 28. oktober i år. Men jeg kan huske det var en rettsak sist høst også som jeg ikke fikk med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå