Onyx Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvil i fred, MJ. Mange gode stunder med sangene hans både hjemme og på skolen. Musikken er tidløs. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Skjønner ikke hvordan noen kan være GLADE for at han døde! Michael Jackson var en av de første artistene jeg virkelig likte, og kunne navnet på. Det er så utrolig synd, nesten litt urealistisk... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg håper ingen tar seg nær av det, men jeg har et spørsmål: På bildene av barna hans ser jeg at de er hvite. Michael JAckson er jo opprinnelig farget? Greit at hans utseende er endret, men ikke genene vel? Hvordan går det an? Lenke til kommentar
Juden Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg håper ingen tar seg nær av det, men jeg har et spørsmål: På bildene av barna hans ser jeg at de er hvite. Michael JAckson er jo opprinnelig farget? Greit at hans utseende er endret, men ikke genene vel? Hvordan går det an? Jeg lurer også på d :/ meget merkelig Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) synd, ja. vet ikke om denne er postet før, men jeg mener han får frem et godt poeng som jeg er helt enig i: jeg føler det er mange som ikke helt skjønner hva han sier her. Endret 28. juni 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg håper ingen tar seg nær av det, men jeg har et spørsmål: På bildene av barna hans ser jeg at de er hvite. Michael JAckson er jo opprinnelig farget? Greit at hans utseende er endret, men ikke genene vel? Hvordan går det an? Konene hans var vell ikke svarte? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Jeg håper ingen tar seg nær av det, men jeg har et spørsmål: På bildene av barna hans ser jeg at de er hvite. Michael JAckson er jo opprinnelig farget? Greit at hans utseende er endret, men ikke genene vel? Hvordan går det an? Konene hans var vell ikke svarte? BIG EDIT!: jeg klarte å lese feil.. jeg leste BEINA xD største failen jeg har hatt på lenge^^ Endret 28. juni 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) En mann med negroide gener vil ikke få unger som ser ut som hvite, uansett om kona er hvit eller farget. Det blir jo blanding. Endret 28. juni 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 PERS. likte jeg bare billie jean, men H.I.F Michael jackson, du vil bli husket... Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Var forøvrig en tur på byen på lørdag og til min glede var det stort sett bare MJ musikk hele kvelden som ett siste nikk Utrolig hyggelig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det var da et forferdelig styr om dette her, nå har det vært krigstyper på Vg's frontside helt siden det skjedde. Og det på grunn av M Jackson..??! Skjønner ingenting jeg. Han må ha vært mye mer høyt ansett enn jeg ante. Ikke begriper jeg at noen i det hele tatt har giddet ta notis av det disco-skvipet som er kommet fra den kanten Fryktelig overvurdert mener nå jeg. Ellers virket fyren vanvittig sykelig og helst avskyelig med alt det teite han gjorde med kropp, utseende og det der. Men nå har han vel fått det bedre han også nå så.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Bare fordi du ikke skjønner noe, så betyr ikke det at resten av verden gjør det Men ja, er enig angående overvurdert og alt det styret som har skjedd Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Det var da et forferdelig styr om dette her, nå har det vært krigstyper på Vg's frontside helt siden det skjedde. Og det på grunn av M Jackson..??! Skjønner ingenting jeg. Han må ha vært mye mer høyt ansett enn jeg ante. Ikke begriper jeg at noen i det hele tatt har giddet ta notis av det disco-skvipet som er kommet fra den kanten Fryktelig overvurdert mener nå jeg. Ellers virket fyren vanvittig sykelig og helst avskyelig med alt det teite han gjorde med kropp, utseende og det der. Men nå har han vel fått det bedre han også nå så.. Michael Jackson's White Skin Michael Jackson's skin is white because he has a rare skin condition called vitiligo. Vitiligo is an inherited genetic disorder. it is a condition in which you lose melanocytes (cells that give color to the skin). this results in smooth, white-milky patches in the midst of normally pigmented skin. In the case of African Americans this discoloration is very prominent, Although, any age, sex and race can suffer from it. In Addition: There has been widespread controversy about Michael Jackson's 'white' skin; some say that Michael has vitiligo, whilst others say that he bleached his skin via plastic surgery. While a third theory combines the two- many believe he bleached his skin to treat the rare pigment disease. Kilde: http://wiki.answers.com/Q/Why_is_Michael_J...%27s_skin_white Endret 28. juni 2009 av DSG Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ja det der er jo ikke riktig. Dette er riktig : "others say that he bleached his skin via plastic surgery" Husker da meget godt den gangen han holdt på med det, det var flere repotsjer om det. Nesen m.m. ble jo også endret. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 den michael jackson som alle "hyller" forsvant for lenge siden.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ikke begriper jeg at noen i det hele tatt har giddet ta notis av det disco-skvipet som er kommet fra den kanten. Forklar er du snill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 http://www.signaturepieces.com/auction/showbig.asp?item=396 Skal visst være ekte vare.......en selger fra UK møtte Jackson et par ganger i NY og Jackson signerte både CD cover , CD insert og annet stæsj........men så var det jo ikke så mange som spurte om autografen hans der heller Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Den var ikke billig. Current Bid: $1005 Rundt 6500kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Prisene går nok en smule ned etter hypen.......vet av erfaring som samler Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 At barna ikke er mulatter kommer alltid til å være et mysterium for meg,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå