Gå til innhold

Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!

Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper ingen tar seg nær av det, men jeg har et spørsmål:

På bildene av barna hans ser jeg at de er hvite. Michael JAckson er jo opprinnelig farget? Greit at hans utseende er endret, men ikke genene vel? Hvordan går det an?

Jeg lurer også på d :/ meget merkelig

Lenke til kommentar

På bildene av barna hans ser jeg at de er hvite. Michael JAckson er jo opprinnelig farget? Greit at hans utseende er endret, men ikke genene vel? Hvordan går det an?

Konene hans var vell ikke svarte?

Lenke til kommentar

Konene hans var vell ikke svarte?

BIG EDIT!:

jeg klarte å lese feil.. jeg leste BEINA xD

største failen jeg har hatt på lenge^^

:blush:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Det var da et forferdelig styr om dette her, nå har det vært krigstyper på Vg's frontside helt siden det skjedde.

Og det på grunn av M Jackson..??!

Skjønner ingenting jeg. Han må ha vært mye mer høyt ansett enn jeg ante.

Ikke begriper jeg at noen i det hele tatt har giddet ta notis av det disco-skvipet som er kommet fra den kanten :roll:

Fryktelig overvurdert mener nå jeg.

Ellers virket fyren vanvittig sykelig og helst avskyelig med alt det teite han gjorde med kropp, utseende og det der.

Men nå har han vel fått det bedre han også nå så..

Lenke til kommentar
Det var da et forferdelig styr om dette her, nå har det vært krigstyper på Vg's frontside helt siden det skjedde.

Og det på grunn av M Jackson..??!

Skjønner ingenting jeg. Han må ha vært mye mer høyt ansett enn jeg ante.

Ikke begriper jeg at noen i det hele tatt har giddet ta notis av det disco-skvipet som er kommet fra den kanten :roll:

Fryktelig overvurdert mener nå jeg.

Ellers virket fyren vanvittig sykelig og helst avskyelig med alt det teite han gjorde med kropp, utseende og det der.

Men nå har han vel fått det bedre han også nå så..

Michael Jackson's White Skin

Michael Jackson's skin is white because he has a rare skin condition called vitiligo.

Vitiligo is an inherited genetic disorder. it is a condition in which you lose melanocytes (cells that give color to the skin). this results in smooth, white-milky patches in the midst of normally pigmented skin. In the case of African Americans this discoloration is very prominent, Although, any age, sex and race can suffer from it.

In Addition:

There has been widespread controversy about Michael Jackson's 'white' skin; some say that Michael has vitiligo, whilst others say that he bleached his skin via plastic surgery. While a third theory combines the two- many believe he bleached his skin to treat the rare pigment disease.

Kilde: http://wiki.answers.com/Q/Why_is_Michael_J...%27s_skin_white

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...