Gå til innhold

Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!


Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett sitt frynsete rykte mot slutten, lagde han fantastisk musikk som jeg kommer til å være veldig glad i uansett resten av livet mitt :). Min første cd var Michael Jacksons History dobbel cd når jeg var 8 år gammel, er kjempe glad at jeg fikk den cd'n da jeg tror det har formet min musikk smak til det den er i dag.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Kunne omtrent kopiert innlegget ditt Keylar :) Fikk den cd'en i ung alder jeg også, og har hørt mye på den. Har alltid likt Michael Jackson, musikken hans, han som person og dansingen hans. Jeg velger å ikke tro på at han har gjort noe vondt mot noen barn, han har såvidt jeg vet ikke blitt funnet skyldig i noen slike tiltaler. Men det får bli en annen diskusjon.

 

Kommer til å fortsette å høre masse på musikken hans, det er fryktelig at han døde så ung .... :(

Lenke til kommentar
Hvor mye kostet en billett fra hjemmesiden da?

 

Varierte, men var opptil ca tusen-lappen. Men de gjorde vistnok en avtale med Viagogo hvor de solgte/byttet veldig mange "premium" billetter (de beste plassene) og de gikk for ca 2k og helt opptil ca 8k. viagogo solgte også VIP billetter som gikk for over 15k.

 

For at det skal være sagt. Prisene er veldig lett gjettet om fra pund til kroner.

 

http://www.telegraph.co.uk/culture/music/m...kets.html"" target="_blank" rel="nofollow">kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...