Hrodebert Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Mulig jeg ikke gjorde meg tydelig nok i sted. Synes ikke vi bør gjøre dette til en "konspirasjon tråd", tror ikke dette var intensjonen med tråden fra trådstarter sin side(?). Foreslår at "teoriene"stopper her. '15' innlegg er slettet. Enn så lenge er det ingen som har konkludert med dødsårsaken, det bør heller ikke forumbrukere gjøre. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Mulig jeg ikke gjorde meg tydelig nok i sted. Synes ikke vi bør gjøre dette til en "konspirasjon tråd", tror ikke dette var intensjonen med tråden fra trådstarter sin side(?). Foreslår at "teoriene"stopper her. '15' innlegg er slettet. Enn så lenge er det ingen som har konkludert med dødsårsaken, det bør heller ikke forumbrukere gjøre. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". støtter den, la oss heller si farvell med en glimrende artist..om enn diskutabel på privaten såe.... Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg håper vi kan slippe alle de dumme vitsene, de har de lager kan lage seg en egen tråd... MJ er etter min mening tidenes beste soloartist Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Trist at han er død. En av de beste artistene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Demerol var også en av synderne i Elvis død Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Håper, som Espen Eckbo, at obduksjonen viser at han ikke er død. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Utrolig trist at han døde... Enestående artist, kjipt at ting gikk så dårlig de siste årene Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har egentlig oversett Invincible-plata, men har i anledning dødsfallet hørt gjennom diskografien hans, og må si at Invincible slett ikke er så gale. Den er ikke revolusjonerende som Thriller, men meget godt pop-håndverk, muligens noe langdryg. Gleder meg til de påstått 100 siste låtene blir gitt ut. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 http://www.vgtv.no/?id=23012 Sjekk han første fyren :!: Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 R.I.P Jacko! Hadde billett til hans siste konsert. Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har egentlig oversett Invincible-plata, men har i anledning dødsfallet hørt gjennom diskografien hans, og må si at Invincible slett ikke er så gale. Den er ikke revolusjonerende som Thriller, men meget godt pop-håndverk, muligens noe langdryg. Gleder meg til de påstått 100 siste låtene blir gitt ut. Invincible har flere ukjente perler. Kan spesiellt trekke frem "Whatever Happens" (med Santana på gitar)som jeg mener er en av hans beste låter. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 jeg ser ingen grunn til å bry meg så lenge det ikke påvirker kvaliteten på albumene til Dinosaur Jr. - men med det sagt: Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) -.-- Endret 26. juni 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det står der ikke nå Og artikkelen er stengt for redigering av nye eller uregistrerte brukere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=320384819276 Mye falske når en kjendis dør men med Jacko er det helt ekstremt.......opp mot 400$ eller mer kostet signert bilde før hans død. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Har egentlig oversett Invincible-plata, men har i anledning dødsfallet hørt gjennom diskografien hans, og må si at Invincible slett ikke er så gale. Den er ikke revolusjonerende som Thriller, men meget godt pop-håndverk, muligens noe langdryg. Gleder meg til de påstått 100 siste låtene blir gitt ut. Invincible har masse bra, ikke på lik høyde med de forrige platene, men føles ut som han kjørte et mer sikkert løp og mer mainstream på denne platen. De siste 100 låtene? :O Hvor kan jeg lese om dette? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Ser at Michael Jackson topper både Top Songs og Top Albums på iTunes, og det til de grader. Endret 27. juni 2009 av MatsHG Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 triste greier, husker langt tilbake for 28år sida ca..så hørte jeg bad for første gang på tv..det var helt spesiellt, og siden da har hit`ene bare rullet inn, komme på en ungdomsklubb og høre thriller, bad og alle de andre strømme ut av høytalerene var helt spesiellt. man kan si mye rart om han som voksen men musikken har betytt mye for mange vil jeg si, inlkudert meg. hvil i fred mann og hva enn du har gjort eller ikke så finns det en plass for alle i paradis m8 Du hørte bad for første gang for 28 år siden? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 I og med at Bad-albumet kom i 1987 så tipper jeg han mener at han hørte det for 18 år siden, og ikke 28. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå