Gå til innhold

Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!


Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

triste greier, husker langt tilbake for 28år sida ca..så hørte jeg bad for første gang på tv..det var helt spesiellt, og siden da har hit`ene bare rullet inn, komme på en ungdomsklubb og høre thriller, bad og alle de andre strømme ut av høytalerene var helt spesiellt. man kan si mye rart om han som voksen men musikken har betytt mye for mange vil jeg si, inlkudert meg.

 

hvil i fred mann og hva enn du har gjort eller ikke så finns det en plass for alle i paradis m8 :D

Lenke til kommentar

Michael Jacksons død virker veldig lite sannsynlig. Her er noen punkter på hvorfor jeg ikke tror han er død:

 

1) Det er anslått at han skal ha en gjeld på over 3 milliarder kroner før han døde. Han har også tidligere blitt truet med at kreditorene tar ifra han Neverland. Bare timer ettar at han døde inntok låtene hans de 15 første plassene på Amazons barometer over mest solgte sanger. Det var sannsynligvis et forsøk på å få betalt ned gjelden sin.

 

2) Når det ble ringt etter ambulanse sa ikke de som ringte navnet hans. Hadde jeg fått høre at Michael Jackson trengte hjelp ville jeg prioritert han over alle andre.

 

3) Viss helsen til Michael Jackson hadde skrantet så mye pågrunn av medisiner, som hans advokat mener hadde han vel hatt vett til å ikke arrangere 50 konserter for betalende publikum.

 

4) Michael Jackson hadde flere personer i nærheten av seg når han døde. Hvem tar overdose når det er mange andre mennesker i nærheten?

 

Michael Jackson hadde et stort lønnsproblem som han aldri kunne ha ordnet opp i, mens han var levende. Derfor trengte han en unnskyldning til at folk skulle kjøpe platene hans igjen. Jeg tror også at han hadde en prestasjonsangst forran de 50 konsertene han skulle gjøre i London. Alt i alt lukter det en forfalsket død. Noen andre som er enige?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Michael Jacksons død virker veldig lite sannsynlig. Her er noen punkter på hvorfor jeg ikke tror han er død:

 

1) Det er anslått at han skal ha en gjeld på over 3 milliarder kroner før han døde. Han har også tidligere blitt truet med at kreditorene tar ifra han Neverland. Bare timer ettar at han døde inntok låtene hans de 15 første plassene på Amazons barometer over mest solgte sanger. Det var sannsynligvis et forsøk på å få betalt ned gjelden sin.

 

2) Når det ble ringt etter ambulanse sa ikke de som ringte navnet hans. Hadde jeg fått høre at Michael Jackson trengte hjelp ville jeg prioritert han over alle andre.

 

3) Viss helsen til Michael Jackson hadde skrantet så mye pågrunn av medisiner, som hans advokat mener hadde han vel hatt vett til å ikke arrangere 50 konserter for betalende publikum.

 

4) Michael Jackson hadde flere personer i nærheten av seg når han døde. Hvem tar overdose når det er mange andre mennesker i nærheten?

 

Michael Jackson hadde et stort lønnsproblem som han aldri kunne ha ordnet opp i, mens han var levende. Derfor trengte han en unnskyldning til at folk skulle kjøpe platene hans igjen. Jeg tror også at han hadde en prestasjonsangst forran de 50 konsertene han skulle gjøre i London. Alt i alt lukter det en forfalsket død. Noen andre som er enige?

1. Tviler på at han vill synket så lavt, det hadde ikke betalt seg, mtp at omtrent ingen ville kjøpt noe mer av han / konserter. Han hadde nok ikke problem med å betale gjeld etter konsertene han skulle gjennomføre.

2. Det la jeg også merke til, da hadde jo ambulansen kommet fortere skulle en tro.

3. Man kan få hjertestans med normal helse også.

4. Er overdose bekreftet?

Lenke til kommentar

sondre94: At du og andre konspiratorikere med lite vett skulle med med slike konspiratoriske ideer var egentlig forventet. Men faktum er at formuen hans er verdt mer enn det dobbelte av gjelden hans. Altså skulle det ikke by på så mye problemer å bli kvitt gjelden om han virkelig ville det.

Lenke til kommentar
Michael Jacksons død virker veldig lite sannsynlig. Her er noen punkter på hvorfor jeg ikke tror han er død:

 

1) Det er anslått at han skal ha en gjeld på over 3 milliarder kroner før han døde. Han har også tidligere blitt truet med at kreditorene tar ifra han Neverland. Bare timer ettar at han døde inntok låtene hans de 15 første plassene på Amazons barometer over mest solgte sanger. Det var sannsynligvis et forsøk på å få betalt ned gjelden sin.

 

2) Når det ble ringt etter ambulanse sa ikke de som ringte navnet hans. Hadde jeg fått høre at Michael Jackson trengte hjelp ville jeg prioritert han over alle andre.

 

3) Viss helsen til Michael Jackson hadde skrantet så mye pågrunn av medisiner, som hans advokat mener hadde han vel hatt vett til å ikke arrangere 50 konserter for betalende publikum.

 

4) Michael Jackson hadde flere personer i nærheten av seg når han døde. Hvem tar overdose når det er mange andre mennesker i nærheten?

 

Michael Jackson hadde et stort lønnsproblem som han aldri kunne ha ordnet opp i, mens han var levende. Derfor trengte han en unnskyldning til at folk skulle kjøpe platene hans igjen. Jeg tror også at han hadde en prestasjonsangst forran de 50 konsertene han skulle gjøre i London. Alt i alt lukter det en forfalsket død. Noen andre som er enige?

1. Tviler på at han vill synket så lavt, det hadde ikke betalt seg, mtp at omtrent ingen ville kjøpt noe mer av han / konserter. Han hadde nok ikke problem med å betale gjeld etter konsertene han skulle gjennomføre.

2. Det la jeg også merke til, da hadde jo ambulansen kommet fortere skulle en tro.

3. Man kan få hjertestans med normal helse også.

4. Er overdose bekreftet?

 

 

Det med overdose har jeg desverre ingen bekreftelse på. Det er bare blitt så mye spekulert i det at jeg ville nevne det. Du har helt rett i å kommentere det.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne poste denne dokumentarserien om MJ som ble laget i 2003. Den i linken ble laget av en journalist ved navn Martin Bashir som over lengre tid prøvde og komme seg innpå han og bli hans "venn" slik at han fikk lagd dokumentaren. Dokumentaren ble klipt for å sette MJ i et dårlig lys.

 

http://www.youtube.com/view_play_list?p=26D396519829EEBC

 

 

Filmene nedenfor er en serie som MJ fikk laget fordi han syns han ble dårlig portrettert i dokumentaren.

 

 

 

 

Fyren er vel og merke ganske rar av seg, men han har fått ufortjent mye tyn....

 

edit: part 3 av den første dokumentaren er utilgjengelig av en eller annen merkelig grunn :hmm:

Endret av azzex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...