Latias Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/article2791420.ece Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg tror aboslutt det er noe kriminellt inn i bildet! Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det var jo en veldig merkelig påstand... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg tror aboslutt det er noe kriminellt inn i bildet! Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap jo? Takk til deg som fant kilde Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg tror aboslutt det er noe kriminellt inn i bildet! Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap "LAPD har åpnet en etterforskning, opplyser politikilder til LA Times. De understreker imidlertid at det ikke er noe som tyder på at det har skjedd noe kriminelt. Jackson skal likevel obduseres." Tatt fra VG.no Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap Dette kan inntreffe uansett alder. Man har en prosentvis lavere mulighet for dette ved yngre alder, men ingen garanti. Lever man attpåtil et "hardt" liv med mye rus og alkohol vil denne kunne være medvirkende faktorer. Jeg synes Krister Falck har rett i sine uttalelser, eller så er det en bra artikkel på Dagsavisen om emnet, "Michael Jackson, popkonge og pedofilianklaget". Verden går videre. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg tror aboslutt det er noe kriminellt inn i bildet! Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap Flere bekjente av meg som har dødd av hjerteinfarkt i 40-50-årsalderen, og læreren min holdt på å stryke med i høst (han lever fortsatt og er 53, men har forandret seg markant..) De merket ikke noe før det skjedde dem, og kan vel si at Jacko har vært borti ting som ikke er NORMALT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Pappa fikk innfarkt i en alder av 45år og jeg kan trygt si at verken CIA eller FBI hadde noe med det å gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 "Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har." Klassifisert som gullkorn, hadde det bare nært i en annen sammenheng. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ser ikke ut som alle var like ulykkelige når folk trodde at han døde i 2005 etter en overdose gitt.. Link til forumtråd Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Nyhetssending på TV2 om Michael Jackson nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Ser ikke ut som alle var like ulykkelige når folk trodde at han døde i 2005 etter en overdose gitt.. Link til forumtråd Muligens delvis fordi det ikke var bekreftet Og at vi har blitt eldre og modnere på disse fire åra! Endret 26. juni 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 selvom han likte småbarn, så hadde han noen fine sanger Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Nyhetssending på TV2 om Michael Jackson nå. Det har det vært i hele dag min venn Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 hvordan blir platesalget fremover nå? runder han milliarden? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Spotify says 1.6 million Jackson tracks played since midnight - 30 times more than normal. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Vanskelig å tro at han er død.... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Merkelige saker, jeg og noen venner hadde en lang diskusjon om michael jackson og musikken hans, hørte på Thriller plata og hygget oss rundt det klokkeslettet han fikk hjertestans. Uansett, får være litt klisje og si RIP. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg tror aboslutt det er noe kriminellt inn i bildet! Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap Skal dette være en spøk? Det finnes mange som dør av hjertestans lenge før de fyller 50. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg tror aboslutt det er noe kriminellt inn i bildet! Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap Mange folk som er yngre enn 50 som har stryki med av hjerteinfarkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå