Gå til innhold

Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!


Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg tror aboslutt det er noe kriminellt inn i bildet! Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap :(

jo?

 

Takk til deg som fant kilde :)

Lenke til kommentar
Jeg tror aboslutt det er noe kriminellt inn i bildet! Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap :(

"LAPD har åpnet en etterforskning, opplyser politikilder til LA Times. De understreker imidlertid at det ikke er noe som tyder på at det har skjedd noe kriminelt. Jackson skal likevel obduseres."

 

Tatt fra VG.no

Lenke til kommentar
Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap :(

Dette kan inntreffe uansett alder. Man har en prosentvis lavere mulighet for dette ved yngre alder, men ingen garanti. Lever man attpåtil et "hardt" liv med mye rus og alkohol vil denne kunne være medvirkende faktorer. Jeg synes Krister Falck har rett i sine uttalelser, eller så er det en bra artikkel på Dagsavisen om emnet, "Michael Jackson, popkonge og pedofilianklaget".

 

Verden går videre.

 

:sleep:

Lenke til kommentar
Jeg tror aboslutt det er noe kriminellt inn i bildet! Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap :(

 

Flere bekjente av meg som har dødd av hjerteinfarkt i 40-50-årsalderen, og læreren min holdt på å stryke med i høst (han lever fortsatt og er 53, men har forandret seg markant..)

 

De merket ikke noe før det skjedde dem, og kan vel si at Jacko har vært borti ting som ikke er NORMALT.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

"Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har." Klassifisert som gullkorn, hadde det bare nært i en annen sammenheng.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ser ikke ut som alle var like ulykkelige når folk trodde at han døde i 2005 etter en overdose gitt..

 

Link til forumtråd

Muligens delvis fordi det ikke var bekreftet :)

 

Og at vi har blitt eldre og modnere på disse fire åra!

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Jeg tror aboslutt det er noe kriminellt inn i bildet! Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap :(

Skal dette være en spøk? Det finnes mange som dør av hjertestans lenge før de fyller 50.

Lenke til kommentar
Jeg tror aboslutt det er noe kriminellt inn i bildet! Det er værtfall, merk ordet værtfall ikke en naturlig død dette. Man dør ikke av hjertestans når man er femti uansett hvor dårlig helse man har. Utrolig trist om politiet finner ut at dette er et drap :(

Mange folk som er yngre enn 50 som har stryki med av hjerteinfarkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...