Gå til innhold

Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!


Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uansett hva for musikk sjanger du hører på...

så kan du ikke misslike Jacko på noen måte

Jo, det er fullt mulig.

 

lurer på om han blir et enda større icone nå som han er død...

M.J er den eneste jeg vet om som har fått Legendary status uten og være død innom musikk!

Da kjenner du til få artister.

 

Joda, dette er triste nyheter, men fortsatt, han var ikke spesiell.

 

Hvilke artister er det som er på samme nivå og status innen musikkverden i dag da?

Meg bekjent er det vel ingen siden Elvis som har truffet like mange mennesker med musikken sin i gjennom tidene, men vet du om andre som selger 280 mill av en skive bare i USA er det bare å komme med de.

Er ikke fan av mannen selv og musikken er så som så, men at han er det største ikonet våres generasjon får oppleve innen superstjerner er vel hevet over enhver tvil, og det er jo bare å se rundt seg nå som dødsbudskapet blir kjent for å skjønne at han har gitt noe til veldig mange mennesker.

Lenke til kommentar

For å parafrasere Public Enemy:

 

Michael Jackson was a hero to most, but he never meant shit to me.

 

Men når det er sagt, så skrudde jeg på radioen i dag der de spilte I want you back Med Jackson 5. Da ble jeg minnet på at han har laget en god del dritbra musikk. Gud bedre, du må ha et hjerte av sten hvis du ikke liker noe av musikken hans. Nå kan vi kanskje glemme det freakshowet som han utviklet seg til og huske at han lagde noen geniale sanger.

 

Han var også med på å bane veien for andre svarte musikere som ikke slapp til i media.

Lenke til kommentar

Det er med djup sorg eg tar meldinga om Michael Jackson er død, ein del av musikken hans var særs bra sjølv om mannen hadde "ein del" kontroversar rundt seg.

 

Men, det får då vera grense for kor mange artiklar VG og dei andre nettavisene skal ha på framsida. Talde nett at dei første 12 artiklane handla om Michael Jackson, det får då vera grenser for kor mange artiklar dei skal ha. Michael Jackson var uansett ei levande musikk legende inntil nyleg.

Lenke til kommentar

Kom hjem fra en kopmis litt over midtnatt. Skulle sette meg ned foran pc og tok opp lokket bra den bærbare og det første som kom mot meg var at MJ var død. Rett over på CNN på tv, og ble sittende med CNN på tv samt lese diverse nettsider, pluss følge med på livebloggen til VG.

 

Ellers har jeg to gamle LP-plater med MJ, "Bad" og "Thriller". Må nesten børste støv av dem og sette de i vinylen og høre litt på de etterhvert.

 

Uansett var han en stor mann som man kan si hva man vil om.

 

R.I.P. Micahel Jackson 1958-2009

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...