Gå til innhold

Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!


Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Har aldri hatt noe særlig sansen for Michael. Særdeles opphypet og overdimensjonert artist som har fått mer oppmerksomhet og berømmelse enn fortjent. Men det tar ikke det faktumet fra at han faktisk hadde noen få fengende låter og at det alltids er trist når noen dør i såpass "ung" alder.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

uansett hva for musikk sjanger du hører på...

så kan du ikke misslike Jacko på noen måte, han var en genial musikker og stage artist!

det han gjorde var kunst som ikke mange andre en hans har greid å gjøre!

uansett for hva for spooky greier han holdt på med på fritiden så var han "king of pop"

og fortsatt er!

Lenke til kommentar

MJ var alt: sanger, låtskriver, plateprodusent, arrangør, danser, koreograf, skuespiller, businessmann, finansmann, forbilde og en av de største, i mine øyne største idolet som har blitt skapt..

 

Han har solgt over 750 millioner plater, og platen Thriller er den mest solgte i historien med 109 millioner eksemplarer.

Den personen som har vunnet flest Grammyer på et år er Michael Jackson, med 8 stykker.

Tilsammen 13 frammy awards. Kunne ha fortsatt i en evighet, det ingen tvil om at Mj har satt sine fotspor her på denne jordkloden. Nå får han hvile i fred..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Selvfølgelig blir han større etter sin død. Man ser jo bare her på forumet. Vanligvis ville en nyhet om Mekkal Jakksånn ført til en umasse poster om pedofili. Nå fikk pipen en annen lyd og flesteparten hyller han "som den største". Dobbeltmoral etter min mening.

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig si at jeg syns Michael Jackson var et av jordklodens største freakshow, og at han har gjort vanvittig mye tåpelig.

 

Men jeg syns også musikken hans var genial, han var en rå entertainer, og det er veldig trist at han ikke skulle få mulighet til å engang spille sine siste konserter i sommer. :(

 

R. I. P.

Lenke til kommentar
MJ var alt: sanger, låtskriver, plateprodusent, arrangør, danser, koreograf, skuespiller, businessmann, finansmann, forbilde og en av de største, i mine øyne største idolet som har blitt skapt..

Er ikke det å dra det litt langt? En mental tiåring med dysmorfofobi og generelt uten kontakt med virkeligheten, og som har utført minst et titalls kosmetiske operasjoner. Utvilsomt i stor grad ødelagt av berømmelsen og misbruket i barndommen. Si hva du vil om musikken, men om dette skal være det største idolet, punktum, så synes jeg virkelig synd på verden. Han er ikke et eksempel til etterfølgelse på noen måte, annet enn kanskje i forhold til musikken.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig blir han større etter sin død. Man ser jo bare her på forumet. Vanligvis ville en nyhet om Mekkal Jakksånn ført til en umasse poster om pedofili. Nå fikk pipen en annen lyd og flesteparten hyller han "som den største". Dobbeltmoral etter min mening.

Personen Michael jackson=ikke det beste. Men Musikken er noe av det beste som er skapt noensinne, og for det fortjener han den dypeste respekt!

Lenke til kommentar
uansett hva for musikk sjanger du hører på...

så kan du ikke misslike Jacko på noen måte

Jo, det er fullt mulig.

 

lurer på om han blir et enda større icone nå som han er død...

M.J er den eneste jeg vet om som har fått Legendary status uten og være død innom musikk!

Da kjenner du til få artister.

 

Joda, dette er triste nyheter, men fortsatt, han var ikke spesiell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...