Gå til innhold

Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!

Alinoe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, greit nok. Men jeg kan love deg at det er fler enn et titalls artister som har nevnt ham som inspirasjon, selv om ikke du har hørt om det.

Men kan du nevne dem? Eller noen andre?

* DeBarge

* Roachford

* Rockwell

* Tevin Campbell

* LaToya Jackson

* Charles & Eddie

* Al B. Sure!

* Kevin Michael

* Teddy Riley

* Emily King

* Pharrell Williams

* Sammie

* Llama

* Christina Milian

* Kalimba

* Suburban Legends

* Under the Influence of Giants

* Toby Love

* Corbin Bleu

* Ray Lavender

Kilde: AllMusic.com

Det her er bare noen av en lang liste. Det blir for dumt å prøve å påstå at Michael Jackson liksom ikke har påvirket og inspirert artister og andre mennesker i flere tiår. Flere generasjoner har vokst opp med Michael Jackson som en av verdens viktigste, mest populære og aktuelle artister.

Lenke til kommentar
[...]

Det her er bare noen av en lang liste. Det blir for dumt å prøve å påstå at Michael Jackson liksom ikke har påvirket og inspirert artister og andre mennesker i flere tiår. Flere generasjoner har vokst opp med Michael Jackson som en av verdens viktigste, mest populære og aktuelle artister.

Det har jeg da heller ikke gjort, men jeg har sagt at jeg ikke kan se at han har bidratt positivt, hverken direkte eller indirekte, for min egen del. Og jeg har sagt rimelig klart og tydelig at det ikke er en bombastisk påstand, men det forutsetter jo leseferdighet for å se.

Uansett så tror jeg nok disse artistene ville havnet rakt i papirkurven om jeg ved et uhell skulle komme til å laste dem ned. Wikipedia nevner forøvrig at store og "betydningsfulle" artister som Mariah Carey, Usher, Britney Spears, Justin Timberlake og R. Kelly har blitt inspirert. Jammen sa jeg skryteliste :roll: Men det kan som sagt være at det finnes en positiv påvirkning her et sted, selv om jeg ikke har klart å finne den.

Allikevel er det åpenbart at han har berørt mange, og det er jo sikkert imponerende nok.

Lenke til kommentar
[...]

Det har jeg da heller ikke gjort, men jeg har sagt at jeg ikke kan se at han har bidratt positivt, hverken direkte eller indirekte, for min egen del. Og jeg har sagt rimelig klart og tydelig at det ikke er en bombastisk påstand, men det forutsetter jo leseferdighet for å se.

Uansett så tror jeg nok disse artistene ville havnet rakt i papirkurven om jeg ved et uhell skulle komme til å laste dem ned. Wikipedia nevner forøvrig at store og "betydningsfulle" artister som Mariah Carey, Usher, Britney Spears, Justin Timberlake og R. Kelly har blitt inspirert. Jammen sa jeg skryteliste :roll: Men det kan som sagt være at det finnes en positiv påvirkning her et sted, selv om jeg ikke har klart å finne den.

Allikevel er det åpenbart at han har berørt mange, og det er jo sikkert imponerende nok.

Det er jo ikke vanskelig å forstå hva du mener om det, hvis man leser mellom linjene, men nå uttrykte du deg jo klart. Din subjektive mening er altså at artister som de du nevner over, hverken er betydningsfulle eller (indirekte) gode nok til å gi MJ cred som inspirasjonskilde (i positiv forstand). Flott da har du sagt det, men det er vel egentlig ikke relevant i denne tråden.

Synes alikevel det er et veldig interessant tema, men det passer kanskje bedre i en egen tråd? Si fra når du starter den.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.
Fylles i papirformer ca halvfulle.
Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.
Ha på glasur når de er kjølnet ned.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

En annen ting er hans enorme innflytelse på alle dagens musikk-artister, kan du gjette hva jeg snakker om da?

Ingen anelse

Musikk-videoer.

Det er sant, men jeg skulle nok klart meg uten :)

Det er jo ikke vanskelig å forstå hva du mener om det, hvis man leser mellom linjene, men nå uttrykte du deg jo klart. Din subjektive mening er altså at artister som de du nevner over, hverken er betydningsfulle eller (indirekte) gode nok til å gi MJ cred som inspirasjonskilde (i positiv forstand). Flott da har du sagt det, men det er vel egentlig ikke relevant i denne tråden.

Synes alikevel det er et veldig interessant tema, men det passer kanskje bedre i en egen tråd? Si fra når du starter den.

Og grunnen til at jeg ikke har sagt det rett ut er fordi det ikke er riktig tråd for det, men skal man absolutt ha det inn med teskje så... Men de artistene jeg nevner er ikke bare subjektivt ikke betydningsfulle eller gode nok til å gi MJ cred. Det er jeg i stand til å argumentere rimelig objektivt for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...