KKake Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Trist at vi mistet MJ. Han var en spesiell og sær person på mange måter, men en viktig person i musikkverdenen, og han hadde mye bra musikk. Hvil i fred Michael, vi kommer til å savne deg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Blame it on the boogie(8) Glemmer ofte hvor mye bra musikk den mannen har vært involvert i! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hehe, greit nok. Men jeg kan love deg at det er fler enn et titalls artister som har nevnt ham som inspirasjon, selv om ikke du har hørt om det. Men kan du nevne dem? Eller noen andre? * DeBarge * Roachford * Rockwell * Tevin Campbell * LaToya Jackson * Charles & Eddie * Al B. Sure! * Kevin Michael * Teddy Riley * Emily King * Pharrell Williams * Sammie * Llama * Christina Milian * Kalimba * Suburban Legends * Under the Influence of Giants * Toby Love * Corbin Bleu * Ray Lavender Kilde: AllMusic.com Det her er bare noen av en lang liste. Det blir for dumt å prøve å påstå at Michael Jackson liksom ikke har påvirket og inspirert artister og andre mennesker i flere tiår. Flere generasjoner har vokst opp med Michael Jackson som en av verdens viktigste, mest populære og aktuelle artister. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 + Usher, Neyo som var på CNN tidligere og uttalte seg om hvor trist det var og hvor stor inspirasjon han var. (ihvertfall Neyo) Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Dette føles som en vond drøm jeg håper jeg våkner opp fra snart. Nei dette er ufattelig trist. Forferdelig. Er fortsatt i sjokk, vet ikke helt hva jeg skal si. RIP Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Dette er helt surrealistisk. Det er helt ufattelig. Er vanskelig å være glad etter fotballkampen i dag, når noe slikt har skjedd. Hvil i fred, MJ. Jeg er sjokkért og forvirret.. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Minnestund for Michael Jackson på Youngstorget, lørdag kl 15:00! Arrangert av Norges offisielle Michael Jackson fanklubb. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Selvfølgelig. En annen ting er hans enorme innflytelse på alle dagens musikk-artister, kan du gjette hva jeg snakker om da? Ingen anelse Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 [...] Det her er bare noen av en lang liste. Det blir for dumt å prøve å påstå at Michael Jackson liksom ikke har påvirket og inspirert artister og andre mennesker i flere tiår. Flere generasjoner har vokst opp med Michael Jackson som en av verdens viktigste, mest populære og aktuelle artister. Det har jeg da heller ikke gjort, men jeg har sagt at jeg ikke kan se at han har bidratt positivt, hverken direkte eller indirekte, for min egen del. Og jeg har sagt rimelig klart og tydelig at det ikke er en bombastisk påstand, men det forutsetter jo leseferdighet for å se. Uansett så tror jeg nok disse artistene ville havnet rakt i papirkurven om jeg ved et uhell skulle komme til å laste dem ned. Wikipedia nevner forøvrig at store og "betydningsfulle" artister som Mariah Carey, Usher, Britney Spears, Justin Timberlake og R. Kelly har blitt inspirert. Jammen sa jeg skryteliste Men det kan som sagt være at det finnes en positiv påvirkning her et sted, selv om jeg ikke har klart å finne den. Allikevel er det åpenbart at han har berørt mange, og det er jo sikkert imponerende nok. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Selvfølgelig. En annen ting er hans enorme innflytelse på alle dagens musikk-artister, kan du gjette hva jeg snakker om da? Ingen anelse Musikk-videoer. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 His heart couldn't. Beat it. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) [...] Det her er bare noen av en lang liste. Det blir for dumt å prøve å påstå at Michael Jackson liksom ikke har påvirket og inspirert artister og andre mennesker i flere tiår. Flere generasjoner har vokst opp med Michael Jackson som en av verdens viktigste, mest populære og aktuelle artister. Det har jeg da heller ikke gjort, men jeg har sagt at jeg ikke kan se at han har bidratt positivt, hverken direkte eller indirekte, for min egen del. Og jeg har sagt rimelig klart og tydelig at det ikke er en bombastisk påstand, men det forutsetter jo leseferdighet for å se. Uansett så tror jeg nok disse artistene ville havnet rakt i papirkurven om jeg ved et uhell skulle komme til å laste dem ned. Wikipedia nevner forøvrig at store og "betydningsfulle" artister som Mariah Carey, Usher, Britney Spears, Justin Timberlake og R. Kelly har blitt inspirert. Jammen sa jeg skryteliste Men det kan som sagt være at det finnes en positiv påvirkning her et sted, selv om jeg ikke har klart å finne den. Allikevel er det åpenbart at han har berørt mange, og det er jo sikkert imponerende nok. Det er jo ikke vanskelig å forstå hva du mener om det, hvis man leser mellom linjene, men nå uttrykte du deg jo klart. Din subjektive mening er altså at artister som de du nevner over, hverken er betydningsfulle eller (indirekte) gode nok til å gi MJ cred som inspirasjonskilde (i positiv forstand). Flott da har du sagt det, men det er vel egentlig ikke relevant i denne tråden. Synes alikevel det er et veldig interessant tema, men det passer kanskje bedre i en egen tråd? Si fra når du starter den. Endret 26. juni 2009 av Solaar Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Isaac Hayes døde i fjor, Michael Jackson døde nå og James Brown døde også for et par år sida. Bare George Clinton igjen nå. og LOL@dem som ikke innser Michael Jacksons enorme innflytelse. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.Fylles i papirformer ca halvfulle.Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.Ha på glasur når de er kjølnet ned. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 det er jo ikke noe vits i å diskutere. han er den 3. mest solgte i musikkbransjen. og det er ikke bare musikken som har gjort han stor +1 En stor mann er borte Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Var utrolig trist og vokne til dette på morgenskvisten i dag. Et musikals geni er borte, og dette er utrolig trist. Vil si han var den absolutt største innenfor pop musikken. Hadde selv billett til en av konsertene i London. Huff, dette er trist R.I.P Michael Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 lulz pwnd R.I.P Mye bra musikk fra han ja Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Dette var triste nyheter og vokne til. Likte musikken hans veldig godt. R.I.P. Michael Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 En annen ting er hans enorme innflytelse på alle dagens musikk-artister, kan du gjette hva jeg snakker om da? Ingen anelse Musikk-videoer. Det er sant, men jeg skulle nok klart meg uten Det er jo ikke vanskelig å forstå hva du mener om det, hvis man leser mellom linjene, men nå uttrykte du deg jo klart. Din subjektive mening er altså at artister som de du nevner over, hverken er betydningsfulle eller (indirekte) gode nok til å gi MJ cred som inspirasjonskilde (i positiv forstand). Flott da har du sagt det, men det er vel egentlig ikke relevant i denne tråden. Synes alikevel det er et veldig interessant tema, men det passer kanskje bedre i en egen tråd? Si fra når du starter den. Og grunnen til at jeg ikke har sagt det rett ut er fordi det ikke er riktig tråd for det, men skal man absolutt ha det inn med teskje så... Men de artistene jeg nevner er ikke bare subjektivt ikke betydningsfulle eller gode nok til å gi MJ cred. Det er jeg i stand til å argumentere rimelig objektivt for. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ser ut som salget har gått opp en smule...Han har lagt beslag på de 15(!) øverste plassene på amazon.com! http://www.amazon.com/gp/bestsellers/music/ref=sv_m_3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå