Applebee Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Huff... Nå går natten bort til å høre igjennom det meste fra MJ "Hey pretty baby with the high heels on...." Endret 26. juni 2009 av Applebee Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Positiv eller negativ kommer vel forsåvidt helt ann på hvilken musikksmak man har, men at han hadde en enorm innflytelse på - og var inspirasjon for -mange av dagens og sannsynligvis fremtidens musikere og andre artister finnes det vel ingen tvil om? Han kan nok ha inspirert mange til å bli artister, men det er neppe artister som lager musikk jeg liker anyway, siden jeg ikke liker MJ i første omgang. Allikevel har jeg aldri hørt om noen som har nevnt MJ som inspirasjon, mens jeg vet om i hvert fall et titalls artister som har Nick Drake som inspirasjon, enda han kun er kjent for et fåtall. Det ble dog ikke så lange tråden da han døde. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Rart å tenke på at han er død allerede. Hvil i fred da MJ. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Drømmen min var å se han Live. Kansje jeg er så heldig at jeg en gang flyr over gravplassen hans.. RIP Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Men king of pop er død. King of rocken roll er død. Hvem har vi igjen? King of metal: James Hetfield! Synd dette, men kan ikke si at jeg ligger her og gråter akkurat. Har aldri hørt noe særlig på MJ. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Men king of pop er død. King of rocken roll er død. Hvem har vi igjen? King of metal: James Hetfield! Synd dette, men kan ikke si at jeg ligger her og gråter akkurat. Har aldri hørt noe særlig på MJ. Han er også død..... Dimebag.... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Positiv eller negativ kommer vel forsåvidt helt ann på hvilken musikksmak man har, men at han hadde en enorm innflytelse på - og var inspirasjon for -mange av dagens og sannsynligvis fremtidens musikere og andre artister finnes det vel ingen tvil om? Han kan nok ha inspirert mange til å bli artister, men det er neppe artister som lager musikk jeg liker anyway, siden jeg ikke liker MJ i første omgang. Allikevel har jeg aldri hørt om noen som har nevnt MJ som inspirasjon, mens jeg vet om i hvert fall et titalls artister som har Nick Drake som inspirasjon, enda han kun er kjent for et fåtall. Det ble dog ikke så lange tråden da han døde. Hehe, greit nok. Men jeg kan love deg at det er fler enn et titalls artister som har nevnt ham som inspirasjon, selv om ikke du har hørt om det. Endret 26. juni 2009 av Solaar Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Farrah Fawcett døde også av analkreft idag Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.Fylles i papirformer ca halvfulle.Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.Ha på glasur når de er kjølnet ned. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 kan være de arrangerer minne-konsert på de datoene isteden? Det hadde vært fint iallefall. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) får man tilbake pengene man betalte for konserten nå som han er død? Det var også det FØRSTE jeg tenkte på når jeg leste nyheten. Endret 26. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) okei hør her. jeg er også ganske trist. jeg synes det er trist at han ikke fikk holdt konsertene før han døde, slik at han ikke blir husket for bare holde baby utenfor vinduet, operasjoner, og anklager om overgrep. Endret 26. juni 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Triste nyheter. En ekte underholder døde i natt. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hehe, greit nok. Men jeg kan love deg at det er fler enn et titalls artister som har nevnt ham som inspirasjon, selv om ikke du har hørt om det. Men kan du nevne dem? Eller noen andre? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har aldri vært noen stor fan av arbeidet hans, men han er uten tvil en av musikkens hjørnesteiner. Kondolerer til alle fans! Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 I want you back, http://open.spotify.com/track/4MZxZJH5WtLcdOwMqpnKVC Har heller aldri vært noe stor fan, men jeg har heller ikke innsett hvor bra han egentlig er før nå.. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Verden har mistet et supertalent. Dette er jo den verste tiden å gå bort på også, med tanke på at fansen fortjente de avskjedskonsertene. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Verden har mistet et supertalent. Dette er jo den verste tiden å gå bort på også, med tanke på at fansen fortjente de avskjedskonsertene. Her snakker vi medfølelse Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hehe, greit nok. Men jeg kan love deg at det er fler enn et titalls artister som har nevnt ham som inspirasjon, selv om ikke du har hørt om det. Men kan du nevne dem? Eller noen andre? Selvfølgelig. En annen ting er hans enorme innflytelse på alle dagens musikk-artister, kan du gjette hva jeg snakker om da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå