Solaar Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hva mener du? Ikke noe stort tap i form av at han ikke ville kunne levere noe verk av betydning mere, at han var "past it"? Eller at han ikke hadde noen innvirkning i musikkens historie og utvikling? Eller noe annet? Både og, ja, svjv. Men jeg skal ikke være alt for påståelig på at han ikke kan ha hatt en indirekte påvirkning i positiv retning. Noen får gjerne prøve å opplyse oss uvitende. Positiv eller negativ kommer vel forsåvidt helt ann på hvilken musikksmak man har, men at han hadde en enorm innflytelse på - og var inspirasjon for -mange av dagens og sannsynligvis fremtidens musikere og andre artister finnes det vel ingen tvil om? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Jeg bryr meg! Trist og alt. Men ekke verdens undergang. Endret 25. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Altså. Da vil jeg iløpet av min levetid, hvis jeg ikke dør tidlig da. Oppleve dette nå hver eneste gang en stor artist vil dø? Huff av meg. Ja! Bare tenk deg når Kjartan Salvesen tar kvelden! Huffamei... Den dagen Kjartan blir større enn Michael Jackson så har du røyka sokka te tipp-olde mora di...! Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Uff, dette er den tristeste nyheten i år.. Verdens største popikon er død. En stor inspirasjonskilde, et idol og en skikkelig stjerne for mange, inkludert meg. Samme hva som har skjedd, sant eller usant, skyldig eller uskyldig, MJ er og forblir en helt i mine øyne. RIP! Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Det er kult å ikke bry seg vet dere. (Ang. kommentarer etc..). Tenk over det folkens, dette er første gang i denne æraen et ikon av denne proporsjonen har gått bort. Det tok ikke mange minuttene før det kom ut på internett, og nå, drøye to timer etter vet en stor del av verden det allerede. Bare til ettertanke. Endret 25. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Men men sånn er nå den saken. Jo, jeg digger musikken hans. Og vi har mistet vårt tids, ja jeg ville kalle han største pop-artist. Helt for jævlig. Fyren fortjente det ikke. Han som skulle ha konserter og alt. Endret 25. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Synd, mannen skapte tross alt noen fantastiske musikalske genistreker, med Smooth Criminal i spissen, ihvertfall for meg. Bare synd han ødela seg selv opp igjennom årene. R.I.P Michael Jackson: Din musikk vil leve evig! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Utrolig trist. RIP Michael, en legende innen musikk. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 I tilegg til musikken og dansen var han kjent for å bytte hudfarge! Sjokkerende nyheter, selvom jeg ikke syntes musikken hans er noe så spesiell! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Men king of pop er død. King of rocken roll er død. Hvem har vi igjen? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Virkelig trist dette her! Kom veldig uventet og raskt. RIP. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Og NRK2 kan rapportere at Kjetil Rekdal kalte en annan fotballspiller for DUST. Og MTV viser Jamba. Endret 25. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
megadott Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er det nå du skal le av de som har betalt 50-100 tusen på svartebørsen for bilett_? Men rip Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Og NRK2 kan rapportere at Kjetil Rekdal kalte en annan fotballspiller for DUST. Og MTV viser Jamba. Enda et bevis på at internet>TV. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Men king of pop er død. King of rocken roll er død. Hvem har vi igjen? King og Techno og King of Death Metal.. Nei, si det... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Men king of pop er død. King of rocken roll er død. Hvem har vi igjen? The Boss. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 en annen legende er død, skuespilleren Jeff Goldblum Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har en følelse for at de konsertene i London blir omgjort til minnekonserter med mange store og kjente artister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå