schloemi Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 i tyskland desverre... trekk fra 16% tysk moms og gjem den når du kommer inn til norge så har du den for 12000 med 15" , 2,66 ghz, 512, 60GB, 64 grafikk, 4x usb 2.0 , les mer på bærbar med DVD brenner.... litt tung dog men whatever Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 oisann, nå fikk jeg plutselig lyst til å dra til tyskland Lenke til kommentar
nijada Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvordan blir det med norsk tastatur? Tyskere har jo bl.a. byttet plassering for Z og Y tasten, siden Z blir brukt mer enn Y, litt knotete med andre ord. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 hørte rykter om at en av kjedene her til lands skulle få en bærbar med dvdbrenner, til en rimelig ok pris, så vi ser vel det her til lands om noen uker og Lenke til kommentar
mungo Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 ya, her tyl landz bryker vy yo z og y hele tyden zå det blyr et h******. Jeg ville vært mer bekymret for æøå som ikke eksisterer i det tyske språket. Ikke så farlig hvis du bare skal programmere på den men det blir som regel litt mer enn progging da. Kommer an på hvordan den skal brukes kanskje. Lenke til kommentar
fastjoe Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det er Siba som selger dette merket. Finner dem på www.siba.no Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvor mange av dere leter etter taster på tastaturet når dere skal skrive? Sett norsk tegnspråk og drit i hva som står på tastene. Lenke til kommentar
ojoj Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er ikke no problem med at det er tysk tastatur på de.. Så fremt man legger inn norsk tastaturoppsett, så vil tastene få de norske tegna. Y og Z vil bli slik som de er på norske tastatur, dvs at de blir byttet om. Du vil få ÆØÅ sånn ca der de er på norsk tastatur. Kan vel kanskje være litt forskjell fra merke til merke da men.... Har selv en pc fra Tyskland, og det funker helt supert! :smile: Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Vil utenlandske tastatur fungere som norske hvis man setter på norsk oppsett? Da er det jo null stress hvilket språk tastatur er på (nesten da. Arabisk ol. er kanskje ikke så kult, men...) Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 mulig det går greit med bokstavene, men det er vel likevel en del av oss som ser på tastaturet innimellom for å skrive *.-;:_!"#¤%&/()= etc. med tysk tastatur står vel ikke disse helt riktig? Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 jeg flytta fra tyskland i 96 og synes å husjke at de fleste av tegnene er på samme sted på tastaturet... det eneste det er forskjell på er ¨ ~ ^ osv... Men dette problemet kan jo løses på en lett måte... bare kjøp ett billig usb tastatur som du har stående hjemme bår du bruker PC'en. Jeg skal i hvert fall en tur innom tyskland i slutten av Juli tenker jeg.... Har dessuten tatt kontakt med en annen butikkjede i tyskland ( www.vobis.de ) og de sender varene sine til sverige for rundt 200 kroner. (de fleste kjenner vel folk som har hytte /bor i sverige, hvis ikke man gjør det synes jeg å huske at det stod i dagbladet at man kunne sende varer til f.eks postkontoret i strömstad og hente det der....) De sa at man dessuten kunne velge å få windows på engelsk eller at man kan bestille uten operativsystem og få reduksjon på 50 Euro.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå