Gå til innhold

bærbar med intern DVD brenner for under 14500!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ya, her tyl landz bryker vy yo z og y hele tyden zå det blyr et h******.

:lol:

Jeg ville vært mer bekymret for æøå som ikke eksisterer i det tyske språket. Ikke så farlig hvis du bare skal programmere på den men det blir som regel litt mer enn progging da. Kommer an på hvordan den skal brukes kanskje.

Lenke til kommentar

Er ikke no problem med at det er tysk tastatur på de.. Så fremt man legger inn norsk tastaturoppsett, så vil tastene få de norske tegna. Y og Z vil bli slik som de er på norske tastatur, dvs at de blir byttet om. Du vil få ÆØÅ sånn ca der de er på norsk tastatur.

Kan vel kanskje være litt forskjell fra merke til merke da men....

Har selv en pc fra Tyskland, og det funker helt supert! :smile:

Lenke til kommentar

jeg flytta fra tyskland i 96 og synes å husjke at de fleste av tegnene er på samme sted på tastaturet... det eneste det er forskjell på er ¨ ~ ^ osv...

Men dette problemet kan jo løses på en lett måte... bare kjøp ett billig usb tastatur som du har stående hjemme bår du bruker PC'en. Jeg skal i hvert fall en tur innom tyskland i slutten av Juli tenker jeg....

Har dessuten tatt kontakt med en annen butikkjede i tyskland ( www.vobis.de ) og de sender varene sine til sverige for rundt 200 kroner. (de fleste kjenner vel folk som har hytte /bor i sverige, hvis ikke man gjør det synes jeg å huske at det stod i dagbladet at man kunne sende varer til f.eks postkontoret i strömstad og hente det der....)

De sa at man dessuten kunne velge å få windows på engelsk eller at man kan bestille uten operativsystem og få reduksjon på 50 Euro....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...