Skrujernet Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Trengerå kjøpe et par poser på størelse med et hovedkort. Kan de skaffes på f.eks datakjeden, siba etc? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Komplett.no fører dette. Søk der, så vil du få resultater. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 De selger 100 stk i per pakke, noe jeg ikke trenger. Går det greit å sende tiblake et hovedkort i bare bobleplast, uten antistatisk pose? Pakker det selvsagt veldig godt inn Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 De selger 100 stk i per pakke, noe jeg ikke trenger. Går det greit å sende tiblake et hovedkort i bare bobleplast, uten antistatisk pose? Pakker det selvsagt veldig godt inn Om du bare trenger noen få stk. så kan du jo prøve en lokal elektronikkforhandler, Elkjøp etc. Ofte de har sånt liggende etter returprodukter, f.eks. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Takk for hjelpen. Men trur dere det ville gått fint å abre sende det inn godt tullet inn i bobbleplast? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Takk for hjelpen. Men trur dere det ville gått fint å abre sende det inn godt tullet inn i bobbleplast? Kommer ann på hvor du skal sende det... Komplett og lignende har vel rettningslinjer på hvordan gjenstander som returneres skal pakkes, sendes etc. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Takk for hjelpen. Men trur dere det ville gått fint å abre sende det inn godt tullet inn i bobbleplast? Sannsynligvis ja, men vil ikke anbefale det. Og jeg tror ikke butikken ville godkjenne returen heller om det er snakk om en garantisak. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Får vel gå til datakjeden å spørre om de har noe liggende. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 om garanti/retursak sender stortsett butikken embalasje til deg om du ikke har forsvarlig embalasje til sende i. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Hvordan skal jeg opplyse de om det? Sende en mail? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 sist jeg åpnet en retursak fikk jeg bekreftelsesmail når den var godkjent med hva som skulle legges med returen samt at jeg skulle maile returavdelingen om jeg ikke hadde forsvarlig embalasje selv for og få tilsendt. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Selv ville jeg aldri ha sendt utildekte komponenter i bobleplast. Plast (og bobleplast) skaper MASSE statisk elektrisitet som kan kortslutte komponenter på kortet, og dårlig innpakning kan brukes som grunn for å nekte deg reklamasjon på varen din. Pakk kortet først inn i noe som ikke leder strøm (papp?, kanskje tilogmed noen gamle filler?) og SÅ bobleplast. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) JEg sendte mail til de. De sa at det skulle bli sendt en ''bobble konvolut'' til meg. Hva det er aner jeg ikke. Vist de sier at jeg har pakket den inn for dårlig, viser jeg de bare mailen Endret 26. juni 2009 av atriC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå