saskansen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Tror ikke det skjer det helt store med 3 ml. BAre du ikke injiserer luft, så skulle eg valgt,ville eg heller fått injisert tre ml luft enn vann fra springen! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Er det farlig å sprøyte 3ml brus inn i blodårene? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Oh yes. Injiser 3ml rett i blodet, forbi alle barrierer kroppen har for å holde ute diverse. Litt av den rette bakterien i det vannet så blir det nok bra. Sprøytespisser skal vere sterile for å ungå infeksjon. Da tror jeg nok 3ml usterilt vann gjør susen. Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Som flere har vært inne på, benyttes ikke rent vann til injeksjoner. Det er en grunn til at alle posene med vann på sykehus etc både er sterile, og har svært nøye kontrollert innhold. Husker ikke den eksakte grunnen/ mengden med feil væske i åra før du sliter. Luft er faktisk ikke så ille som TV skal ha det til, men heller ikke dette er noe en bør leke med. Selv om en har diabetes, og er vant til å stikke seg selv, bør en holde seg til det en kan; Å sette en liten injeksjon rett under huden, med ett godkjent preparat. Det meste annet kan få fatale konsekvenser Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 aner jeg eksperimentering med et vannløselig rusmiddel? (hva skulle vitsen være med å sette rent vann i blodåren?) Livsfarlig lek med livet spør du meg.... Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 oky får spøre litt mer konkret da . hva vil skje vis eg tar en sprøyte med 3ml sterilisert vann eller usterelisert vann i blod åren ? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Kjenner du ingen leger du kan plage? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er det ikke slik at heroinister som regel blander heroin med springvann? Ikke at de kan sies å ha peiling på sunn livsføring eller å være forsiktige med hygiene og slikt, men... Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) En kolega som også er diabetiker satte en sprøyte med sprit. Han husket ikke noe fra de to neste dagene, men de som hadde oppholdt seg sammen med han sa at han var ganske pigg. Han sa også at det var første og siste gangen han skulle prøve det. Endret 28. juni 2009 av Smalltimer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Interessant. Jeg har i det siste trodd mer og mer på teorien om at hurting stigning i alkoholprosent er avgjørende for blackout, at det går an å være relativt ordentlig og likevel ikke huske noe. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Kjenner du ingen leger du kan plage? plage ? eg spør bare Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Joda, mente bare at du sikkert får et bedre og raskere svar på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå