uskyldig212 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 er det farlig og ta en sprøyte og trekke opp 3 ml vann og sette den i blod åren ? kansje litt kort men får ikke svar vis man ikke spør:) Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nå har ikke jeg riktig peiling på dette, men jeg går utifra at det ikke er farlig ved et engangstilfelle, men ville ikke anbefalt å gjøre dette uansett. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i all verden skulle du ønske å gjøre det? Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 trenger ikke og unskylde et spørsmål egentlig bare nysjerig . siden eg er diabetiker og setter sprøyte minst 8 ganger dagelig . har eg ofte lurt på effekten av andre ting i sprøyten Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 trenger ikke og unskylde et spørsmål egentlig bare nysjerig . siden eg er diabetiker og setter sprøyte minst 8 ganger dagelig . har eg ofte lurt på effekten av andre ting i sprøyten Skjønner. Jeg har ingen medisinsk utdannelse eller bakgrunn, men jeg kan aldri forestille meg at å injisere vann i blodstrømmen eller kroppen generelt kan være noe særlig bra. Ihvertfall ikke vann rett fra springen, om det er det du mener. I medisinsk sammenheng benyttes det jo saltvannsløsninger til slike formål, helt sikkert av en god grunn. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 hadde nok brukt vann fra springen . kansje kokt det og brukt dampen Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 hadde nok brukt vann fra springen . kansje kokt det og brukt dampen Som sagt; jeg hadde aldri gjort det. Hvis du fortsatt er nysgjerrig på emnet så foreslår jeg å forhøre deg hos ditt lokale legekontor / sykehus. Der er det garantert noen som kan gi et godt svar på dette! Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 hmm. tror eg hadde følt meg utrolig dum hadde eg spurt legen om det ( god bless the internett) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 hmm. tror eg hadde følt meg utrolig dum hadde eg spurt legen om det ( god bless the internett) Tror nok mange leger har fått rarere spørsmål enn det! Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 godt poeng. men alikavel flaut Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Tror ikke det skjer det helt store med 3 ml. BAre du ikke injiserer luft, så Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 så 3ml er ikke farlig på noe som helst måtte eller for noen som helst? Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Bruk en saltvannsløsning som du kan kjøpe på apoteket om du så absolutt skal gjøre det. Saltet er der for å "oppveie" vannet som går inn i blodstrømmen din. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Garantert ikke farlig dersom vannet er sterilt. Saltvann er en god løsning. Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 hadde nok brukt vann fra springen . kansje kokt det og brukt dampen For guds skyld IKKE gjør dette !!! Om det er farlig å sette 3ml vann rett i årene?.. Vel det MÅ ikke nødvendigvis være farlig, men det må være medisinsk renhet på vannet. Om dette er også er saltvann (0.9%NaCl) av den kvalitet som brukes på sykehus er det ingen problem. Ikke uvanlig å legge inn hel liter eller to (over noen timers tid selvfølgelig) på sykehus. IGJEN ikke gjør dette, om det er svært enkelt å få urenheter med seg og det er LIVSFARLIG. Koking eller bruk av damp hjelper ikke det spøtt.. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ikke putt noe i årene dine som ikke er nødvendig! Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 god spørsmål Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 For meg høres det nesten ut som du allerede har gjort det, og nå lurer du på om det var så lurt Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 beklager vidor . der tar du feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå