Stigma Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hei, Jeg snuser litt på alterntiver til FTP for effektiv overføring av store filer, og jeg mener å huske å ha hørt i noen podcasts i den senere tid at et par forskjellige grupper har laget oppdaterte protokoller som er betydeig mer effektive enn FTP (mindre overhead ved bruk av UDP packets. færre acks osv.), men jeg har ikke klart å finne noe slikt tilgjengelig på nettet, ihvertfall for vanlige brukere. Er det noen der ute som har noen leads i forhold til dette? -Stigma Endret 25. juni 2009 av Stigma Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 http://www.filecatalyst.com/products/ Virker som noen av disse protokollene bruker UDP og ber om retransmisjon hvis det går feil. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Takker og bukker. Filecatalyst er det jeg har hørt om ja - bare husket ikke navnet for å finne det på google. Skal ta en titt på det. Spennende med ny teknologi -Stigma Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Sant det, jeg skjønner forøvrig godt at FTP har forbedringspotensiale for det går treegt til tider. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Hmmm lite imonert av filecatalyst så langt... i og med at det ikke virker å fungere i det hele tatt heh... Har sørget for at alle relevante orter og alt er forwardet, og jeg får kontakt med serveren utne problem, men når jeg ber den starte overføringen av filer så stopper den bare helt opp. Hmmm... Noen andre som har testet dette og fått det til å funke? PS: Synd at det ikke virker å være lagt opp til vanlige brukere dette. Prisene er alt for høye, og ingen gratisversjon for privatbruk utenom 7 dager trial. Kjedelig ... -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå