Larsenio Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Ahhh... Nyobjektivet er i hus Og forsåvidt på huset, på Pentaxen! Er et Pentax 55-300mm f/4-5.8 Dette bildet er da tatt i fjæra ikke langt unna, og motivet er en kråkebolle for de som ikke så dèt. Jeg syns objektivet leverer godt! Brukte stativet. Exif: 1/90 sek lukker f/4.5 ISO 100 170mm brennvidde (Merker det er rart å skrive så mange millimeter :!: ) Er dette noe pent eller er jeg bare blendet av forventning og pur glede? Edit; glemte å skrive hva slags objektiv det gjaldt Endret 25. juni 2009 av Larsenio Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er ikke dumt, men jeg tror jeg ville prøvd å øke fargemetningen på krokebollen (men ikke på resten). Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 noen grunn til midtstilling? Det ble litt for anstrengende på øynene mine, mulig det er fokus som er litt av. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Takker for deres tilbakemeldinger Tja, grunn til midtstilling... Hmm.. Kanskje mest pga uvitenhet om at det ikke kunne gjøres. Trodde linjene i berget tillot dèt Her er en annen crop og litt sterkere farger: Bedre eller overjustert? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 det ble bedre, men føler at fokus sitter litt dårlig. gjerne litt større DOF også ettersom "pilene" er litt lange. (om du forstår) Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Skjønner hva du mener, takk for din mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå