Gjest gutt16 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det som er er at vi har krangla SKIKKELIG, men selv om jeg er forelska i henne vil jeg fortsatt være venn med henne, men nå ser det også ut til å ikke gå så bra... Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) men selv om jeg er forelska i henne vil jeg fortsatt være venn med henne å bare være venn når en har følelser er en svært ugunstig situasjon som vil være en stor påkjenning fordi du vil da være i omgangskretsen hennes når hun finner seg en kjæreste, og du vil få problemer med å komme over henne. dette er ikke annet enn en velprøvd katastrofeoppskrift. Endret 29. juni 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 å bare være venn når en har følelser er en svært ugunstig situasjon som vil være en stor påkjenning fordi du vil da være i omgangskretsen hennes når hun finner seg en kjæreste, og du vil få problemer med å komme over henne. Enig med Ducktoy. Du klarer aldri å glemme henne hvis du er venn med henne. For å glemme henne må du ikke snakke med henne i det hele tatt. Og slette nummeret hennes. Lenke til kommentar
Gjest gutt16 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 ja :-/ men det går ikke ann å unngå henne for alltid, men jeg må prøve å bli venn med henne når følelsene mine for henne går bort Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Vær smart, hard og brutal: Gi totalt faen, og finn mange grunner til å hate henne. Du skal se på henne og tenke: "Fy faen, hva i helvette så jeg i henne?", og så går du videre. Sier ikke at dette funker for alle, men pleier å funke for mange. Du må bare gi faen, selv hvor vanskelig det kan være. Du spør om å komme over ei jente, og da er sannheten ganske hard. Gi faen i henne, dra på byen med gutta og plei vennskap. Kanskje ta opp igjen kontakten med folk som du ikke har snakka med på lenge. Jobb, finn deg en hobby som du trives med. Livet har masse å by på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå