Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan komme over ei jente?

Gjest Guest_Eirik_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Eirik_*

Hei :D er det noen som har noen tips på hvordan jeg skal komme over ei jente? jeg må glemme jenta, men det er ikke så lett...:-/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Eirik_*

jeg må nesten bare glemme henne siden, jeg omgås henne veldig ofte og jeg klarer ikke å se henne sammen med andre gutter. Vi har vært bestevenner en stund og har også såvidt vært sammen, men jeg klarer bare ikke å komme over henne...:-/

Lenke til kommentar

Jeg er på den 3-4 måneden nå, og tenker nok på henne 20-30 ganger dagen, men det blir mindre og mindre.

ikke at jeg skal stjele din post her nå, men jeg personlig driver å flytter ut av leiligheten som jeg og hun delte i rundt 3år.. ekkel og god følelse samtidlig..

Lenke til kommentar
Gjest gutt16

altså jeg treffer andre jenter nesten hver dag, egentlig. Men det gjør, serr, så jævlig vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :S

værst av alt nesten, er at hun skal gå ut av 8. klasse nå! kjærlighet med fjortis jenter er ment til å gå til helvette :-/

Lenke til kommentar
Gjest gutt16

huff, værst av alt her at hun driter i at vi har kranglet på en måte. hun tørr heller ikke å se meg i øynene en gang, skulle tro hun var litt lei seg, men hun ignorerer meg bare. Også skryter hun hele tiden at hun texter sammen med en sånn gutt...:-/ det gjør det ikke bedre, men jeg får prøve å unngå henne i ferien, å så se om det etter hvert går over :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...