JEBauge Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har sett mange flotte bilder tatt med lang eksponering i fjæra. Dette er mitt første spede forsøk. Funker dette, eller funker det ikke? Vil gjerne ha tips både ifht dette bildet konkret og til denne typen bilder generelt. Tror jeg må handle litt utstyr til neste gang, i alle fall noen ND-filter. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Likte det veldig godt. Fokuset og motivet var kjempebra, og svart-hvitt passet ganske godt inn her. Hvis du hadde redigert bort den store steinen hadde det sett ut som fjell som er høyere enn skylaget. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 syntes det var ganske fint. Det ble nesten som et landskap, med steinene i bakgrunnen, dekket av tåke. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Pent,pent,pent!! Få det opp på en vegg i stoooor størrelse Har ikke noe nevneverdig i negativ retning jeg... Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Tusen takk, det var hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå