Gå til innhold

[Løst]Skuespillere til kortfilm - Sønner Av Norge

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Jeg er på jakt etter 2 mannlige skuespillere i 20 årsalderen, og som kan filme i Oslo/Lysaker, til en kortfilm jeg holder på med, prosjektet heter Sønner Av Norge - Del 1, og tar for seg den siste dagen i livene til fire mennesker, før de må ta ansvaret for å lede motstandsbevegelsen i Norge i en fiksjonell krig.

Jeg trenger en mann til å spille en karakter som heter Roar, og en til Elias.

Jeg vil helst ha noen som kan ta det seriøsst, men jeg vurderer alle.

Det er mest bare på gøy:D

Så trenger jeg og noen statister, to-tre personer, hvis noen er interessert.

Filmen skal forhåpentligvis filmes neste uke. Mer informasjon blir sendt til de som er interessert ;)

Prosjektet er ubetalt foreløpig, men de som blir med i filmen, har og mulighet til å bli med i andre filmer senere, og forhåpentligvis del 2 av Sønner Av Norge, som jeg håper blir spillefilm.

I det tilfelle at filmen får noen intekter, skal jeg sørge for at det blir delt ut litt til de som har vært med.

Hvis noen er interessert, ta kontakt med meg her, eller send meg en mail på: [email protected]

Endret av JohnGE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et tips til deg kan være å henge opp flyers på videregående skolene i Oslo/Lysaker med dramalinje. Tredjeklassingene er vel ca rett alder for rollene.

Takk, det er et godt tips, skal prøve amatørteatere og, men er ikke alle skolene stengt nå?

Jeg kan ikke tenke meg at jeg finner noen elever der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...