Riot™ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hei hei. Har bestilt meg en HTC Touch Diamond 2 fra Telenor.no m/ Telenor djuice nonstop, da det er kjekt med gratis sms. Nå lurer jeg bare på om de har noe som man kan putte oppå abonnementet for å få gratis 3G, noe ala mobilt bredbånd, for en ekstra pris i mnd? Er ganske surt å måtte deaktivere en funksjon fordi det er så sabla dyrt uten et abonnement for det (ref. iPhone abonnementer). Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) 300 kroner i måneden, og det uten å "putte noe oppå". Om du lurer på hvilke produkter de har så vil jeg anbefale hjemmesiden til Telenor. Vil tippe at du finner noe informasjon der. Gratis 3G tror jeg du skal lete lenge etter å finne en operatør som tilbyr. Endret 25. juni 2009 av Bretteville Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Mente ikke helt "gratis" 3g. Ordla det feil, bare. Mente med en viss månedspris istedenfor per mb. Går fort over et par hundrelapper om man surfer ofte. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Mobilt bredbånd fast månedspris og buffe er 500 kroner måneden. Det biter, men visst faen er det kjekt. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 "buffe"? Forstod fint lite av det der, men om jeg får mobilt bredbånd, vil ikke det da være på et eget simkort som kommer med usb-dongelen? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Mobilt breiband kan du legge til som tilleggsteneste på abonnementet ditt (dette gjer du enkelt via "Mine Sider"), eller du kan ha eit dedikert abonnement (eigen sim) dersom du heller ynskjer det. Kveld-og helg kostar 119/mnd. og gjev gratis bruk mellom 17 og 8 på kvardagar og heile dagen i helgar eller bevegelege helgedagar. Bruk utanom desse tidene kostar 5 kr./MB, makspris er 50 kr./dag. Fri bruk er gratis heile døgnet, og eg meiner det kostar 299 i månaden. Ei tredje mogelegheit er å droppe mobilt breiband, og berre betale for bruk. Då er prisen 12,50 per MB. Det kjekke er at maksprisen då berre er 10 kr. per dag. Dersom du brukar meir enn 200 MB på ein månad vil Telenor redusere netthastigheita di til EDGE-hastigheit, så dersom du brukar meir enn dette kan det vere betre med kveld/helg eller fri bruk. Meir info finst på heimesidene til Telenor. Det kan elles nemnast at f.eks. Netcom er litt billegare på Mobilt Breiband, men har ein god del dårlegare 3G-dekning, og at One Call (Telenordekning) har ein MB-pris på berre 1 krone dersom du greier deg utan maks-/fastpris. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Så pass ja? Hmm... Så det vil si 600kr mnd til sammen? Står at mobilt bredbånd koster 399 i mnd uten usb modem, og 299 med (12mnd binding). Vil jeg da måtte bestille via telefon til simkortet jeg har, så får jeg et usbmodem i posten? Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Alternativt kan du oppgradere abonnementet ditt til djuice explore med tilleggstjenesten som gir deg 3000 sms til 199,- Altså 349,- + 199,- = 548,- Får du gratis datatrafikk og meldinger, ringer for 0,49 pr minutt Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Vil det koste meg noe ekstra for å "oppgradere" abonnementet mitt? Har enda ikke fått telefonen og simkortet (står den vil komme på lørdag - bestilte på onsdag kveld). DJuice Explore har bare 500mb i mnd. =( Endret 26. juni 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 500mb burde holde sålenge du bare surfer på telefonen :-) Aternativet er djuice nonstop som du har idag, så betaler du maks 10kr de dagene du bruker internett. Du kan jo prøve det først, å se hvordan det går. Er jo ikke sikkert du bruker så mye datatrafikk som du tror. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 299 i mnd er ved nytegning med binding. Slik jeg forstår det er det KUN med nytt simkort og usb dongle) Hvis du har kjøpt mobilen med abb så må du vente 12 mnd med å bytte abb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå