Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hard klump under brystvortene.


Gjest guest333

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
disse klumpene er melkekjertlene dine.

kan ikke trenes vekk.

 

bare å vente mens naturen går dens gang.

 

Jeg skjønner, men det skader ikke å trene ikke sant? Eller gjør jeg det verre?

 

Jeg har jo faen meg boobs jo, lene alexandra deluxe :p neida xD

 

Dere har vell også hatt det, se på min nye tråd, et treningsopplegg jeg trenger xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chill litt da mann. Tviler på at de synes så mye som du tror. Dessuten er det vel sannsynlig at de andre gutta i din vennekrets har/har hatt samme "problemet".

 

Det skadet ikke å trene nei og du gjør det ikke værre. Dette "problemet" har ingenting med trening å gjøre slikt sett.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Bare en som går i klassen min har "store boobs", men INGEN andre i klassen, f.eks i gymmen spørte en i klassen. "Har du pupper eller, WHOOT?"

 

Ingen andre har det, og jeg blir veldig lei meg, men men.

Lenke til kommentar

Har hatt dette problemet selv et par ganger for noen år siden, og var også hos lege et par ganger med det. Hos meg var det i hvertfall bare fettklumper, og de gikk bort av seg selv. Jeg var vel plaget med det når jeg var mellom 13 og 15 eller sånn, så er definitivt en pubertetsgreie. Fikk beskjed om at faktisk én av ti opplever det samme.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Har hatt dette problemet selv et par ganger for noen år siden, og var også hos lege et par ganger med det. Hos meg var det i hvertfall bare fettklumper, og de gikk bort av seg selv. Jeg var vel plaget med det når jeg var mellom 13 og 15 eller sånn, så er definitivt en pubertetsgreie. Fikk beskjed om at faktisk én av ti opplever det samme.

 

Bra at folk føler med meg :)

 

MEN NÅ SKAL JEG SOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

 

god natt til dere der ute

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle ikke du bade slik som alle andre? Det er trist at du har fått et sånt selvbilde, men det er ikke for sent å gjøre noe med det. Og da snakker jeg ikke om å få fjernet dette fettvevet som du snakker om (ettersom det vil ta lengre tid, men er godt mulig ved bytte av kosthold og/eller trening), men å få et nytt syn på "problemet" ditt.

1. Jenter bryr seg ikke like mye om kroppen til det motsatte kjønn som vi menn gjør. Det er i alle fall det de forteller oss.

2. Hvorfor skulle de du har rundt deg bry seg om hvordan de ser ut. Hvis du har en unik og god personlighet så holder det i massevis. Er sikker på at den ene personen som var "tøff" nok til å si til deg at du har pupper på en nedlatende måte blir mindre likt blandt mange av de som hørte det. De har hendt at jeg har sett en kompis av meg være stygg mot andre og likevel ikke sagt ifra fordi jeg ikke turte der å da, men inni meg mister jeg litt av respekten jeg har for kompisen min. Skjønner?

3. Da jeg ver mellom 12 og 14 år var jeg litt lubben selv, men jeg ser ikke på meg selv som det lengere. Enkelte av vennene mine derimot er kraftige eller tjukke. Jeg bryr meg, akkurat som nesten alle andre, ikke om at de er litt store. Jeg liker de for deres personlighet og deres interesser.

4. Personer som plager og hakker på andre uten at den som blir plaget har gjort dem noe sliter som regel med noe selv, enten det er elendige karakterer og tilbakemeldinger på skolen, dårlig miljø hjemme etc. Altså andre personer som sliter med noe psykisk.

5. Og til sist må jeg be deg om å ikke ta alt du får slengt i trynet til deg. Jeg har fått høre mye dritt om meg selv opp gjennom tidene. Enkelte ting går det ann å gjøre noe med, andre forblir for alltid. Såklart har mye av det ført til at jeg har følt meg utfor og at livet har gitt meg urettferdig mye motgang, men etter hvert har jeg lært å ta det litt med selvironi så lenge det ikke blir for mye. Hvis noen er så dumme at de prøver å gjøre narr av noe du ikke kan noe for så sier du til dem (selv om det kan være vanskelig) at det ikke er noe du kan noe for og spør hvorfor de hakker på deg, evt. nevne at du ikke syns det er noe gøy og at de bør kunne respektere det. Alle med litt vett i hodet tar da et hint og slutter.

 

Finn noen bra cardio-filmer på youtube som viser hvordan du kan trene effektivt for å få bort overflødig fett fra kroppen. Kanskje også begynne med noen helt enkle basic styrketreningsøvelser som f.eks. situps, pushups osv. Tutorialer finner du på denne siden her. Siden heter Coopers Guns og er en veldig bra side med stort utvalg av øvelser med videoer som illustrerer. Den anbefaler jeg for alle.

 

Lykke til på stranda! :)

Lenke til kommentar

Vær nå litt takknemlig. Du har tross alt bedt om hjelp, og her kommer det rekende til deg på en fjøl. Unnskyld meg altså, men nå ble jeg provosert. Dessuten har han helt rett. De fleste jenter driter langt oppi hvordan andre gutter ser ut. Personligheten deres betyr minst like mye. Jeg er jente selv, så jeg burde vite hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...