V-by Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Da ringer du en gang til, og spør om man får returnert fraktpenger, får du ja, får du spørre om hvorfor du ikke har fått de. Hadde en garantifeil på min tv, men jeg opplevde ingen problemer med butikken. Hadde kastet pappasken da jeg kjøpte tv-en, og netshop sendte meg en ny pappask. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du har brukt angreretten? Da har du ikke krav på returfrakt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Du har brukt angreretten? Da har du ikke krav på returfrakt. ~ Mortis360 Nei det er ikkje angrerett det er snakk om her. Netshop skreiv sjølve at eg hadde fått tilsendt feil vare, so då har eg vel krav på dekka retur so vidt eg veit. Skal kontakte dei i morgon, so får vi sjå. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du har krav på å få pengene tilbake ettersom de sendte deg en feil vare så skal ikke du betale frakten. Ring å hør med de angående problemet. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Dersom varen har mangler i forhold til det som forbruker har grunn til å forvente, eller selger har reklamert med, kan forbruker kreve at dette utbedres eller at kjøpet heves. Dette skal gjøres uten kostnad for forbruker. Det er forbrukerkjøpsloven 101. Noe NetShop bør være smertelig klar over da det er som sagt elementærkunnskap for alle som jobber innen detaljevarehandel. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Apropo netshop og gråimport, kom over dette her nå: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=123688 Samsung UE40B6000 (6050) 40" LED LCD-TV1920x1080, 4x HDMI, 3 cm tykk, 100Hz Denne modellen kalles også for UE40B6050 enkelte andre steder, da til betydelig høyere pris ! Samsung UE40B6000 40" LED LCD-TV Full-HD Dette er da vel et brudd på markedsføringsloven? Det er jo langtifra samme modell når det kommer til menyer og garantier. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Like morsomt er det når DinSide og andre nettsteder tester TVer og laptoper. De lenker videre til NetShop og andre som selger parallellimport uten å informere om forskjellene. Sendte en lang mail til journalisten hos DinSide for en stund siden etter at de testet en Samsung. Fikk aldri noe svar tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå