dostojevski Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Topic sier det meste. Noen som vet om noen norsk importør/forhandler? Den maskinen er RÅ.... Lenke til kommentar
kuskens Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Vet om en forhandler Multicom Der selger de Kiss DP-500 til kr 2699 Kjøpte akkurat en Lenke til kommentar
Grums Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Siba.no har den, men de kaller den for dvp-500. Sikkert en skriveleif. Jeg har store planer om å skaffe meg en selv. Til samme pris. Pris der og hos multicom 2599,- Sjekk foruten muligheten for at den kan gjøres sonefri o.l. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Noen som har erfaring med denne spilleren? Har personlig et noe anstrengt forhold til KISS. For vel tre år siden kom kiss med den første(?) dvd spilleren som taklet mp3, og det til den utrolige prisen 3000 (billig den gangen) Eneste problemet var at 1., 2. og 3. revisjonen av firmware var boss. Tror butikken jeg jobbet i solgte 4-5 paller med spillere på noen måneder, nesten alle kom inn igjen ila det første året.... Men det var en annem modell....... Lenke til kommentar
nogard Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har en kiss dp 450. Funker fint, den eneste forskjellen på dp 450 og dp 500 er at dp 500 kan kobles på et nettverk. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Skrev mail til KISS tech i Danmark og spurte etter forhandlere i Oslo området og de sa Siba, som tidligere nevnte og Computer City. Hørt også om en som var misfornøyd med den første Kiss spileren med MP3 osv. Hvordan blir bildekvaliteten på DP-450? Funker den doble scanlines bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå