Gå til innhold

Piano-relaterte artister og låter

gnaling94

Anbefalte innlegg

Nå har vel jeg kanskje en av de mest utbredte musikksmakene, og for så vidt ganske mye musikk til å bare være fjorten, men jeg elsker musikk. Et band jeg liker svært godt er The Fray. Jeg lurte på om noen kunne ha nevnt et eller to band som ligner på The Fray, eller som spiller samme musikken?

Også er det en sang som jeg hører på ganske mye for tiden, og det er

! Hvis noen vet om sanger som er lik den, give me a heads up! Endret av gnaling94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Se filmen hos Youtube

Fant bare en kort utgave av denne, men den er temmelig flott likevel:

Se filmen hos Youtube

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Ben Folds spiller vel generelt piano i alle sangene sine, by the way.

Edit: Feil link.

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...