Gjest gjestemeg Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Greia var at damen hadde et munnsår, også gikk det fullstendig i glemmeboka en dag. Endte med en blow og sex. Er jeg dermed dømt til å få uting på penis? Takker for svar Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Du er ikke dømt, men herpes kan smitte over. Lenke til kommentar
Gjest gjestemeg Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Du er ikke dømt, men herpes kan smitte over. Okai. Åssen eventuelt vil jeg skjønne at det er ulumskheter på gang a? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ikke før du får symptomer (sår). Lenke til kommentar
Gjest gjestemeg Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ikke før du får symptomer (sår). Skjønner. Da får jeg se. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 du kan også se det på alvorligheten av kjærestens munnsår. om jeg ikke tar feil, så er det forskjell på hvordan vanlig munnsår og herpes ser ut. Lenke til kommentar
Sanzu Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) En foreleser jeg hadde i medisin sa at de dem siste årene hadde sett en stor økning av munnherpes på kjønnsdelene og kjønnsherpes ved munnen (: Endret 27. juli 2009 av Sanzu Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Du får svar på dette ved et eventuelt utbrudd. Tror det kommer 3-4 ganger i året og varer i ca 1 uke. Er dog ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå