tomnewfarm Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) denne gangen er det sant, nå har jeg bestilt en pc fra komplett. den kom til Oslo's postterminal 23.06. men den har ennå ikke kommet til meg (Tåsen). dette iriterer meg helt grense løst, er det noen som har vært med på det samme og vet sånn ca. når den kan komme? Endret 25. juni 2009 av warwigan Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Som regel når jeg bestiller fra Komplett får jeg varene innen 2-3 arbeidsdager etter Bor i Oslo-området ja.. Du venter jo ikke forgjeves, du har jo krav på å få den varen du har kjøpt.. (I) Lenke til kommentar
tness Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er jo ganske utrolig at pakken bruker 2 dager i Oslo før den finner sin eier. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvorfor i all verden ringer du ikke posten og spør da? Det gjør jeg når en sending blir liggende på en plass mer enn hva man anser som naturlig for en pakke i postgang (dvs ikke sendt en ny plass innen 24 timer) Det er usannsynlig liten sjanse for at den som sitter på pakken din for øyeblikket er inne på dette forumet og kan fortelle deg om hvorfor denne pakken ikke går videre. Dette er Posten sitt ansvar og derfor de du må forhøre deg med... Lenke til kommentar
tomnewfarm Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 God ide takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå