tecnic Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kan dere skrive "touch" på qwerty tastaturet til iphone? Lenke til kommentar
tecnic Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Kan dere skrive "touch" på qwerty tastaturet til iphone? JEG MENER UTEN Å SE NED PÅ BOKSTAVENE. Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 OK! NEI, det tror jeg ikke jeg klarer Lenke til kommentar
tecnic Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 neivel. noen andre som klarer? er litt interessert i spørsmålet, takk. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Du stiller et så dårlig spørsmål og oppfører deg så bedritent etterpå at det ikke akkurat er veldig rart at folk ikke gidder å svare deg. Undertegnede inkludert. Lenke til kommentar
tecnic Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Ikke meningen å såre noen. Jeg tenkte at det ble litt for hardt med bare store bokstaver. Så derfor brukte jeg bare små bokstaver i neste svar. Jeg prøvde å trykke på rediger og formulere litt klarere hva jeg mente, men rediger virket ikke. Derfor svarte jeg på mitt eget innlegg før jeg leste første svar, hæ? Derfor virket det litt provoserende og raskt svart kanskje. På taktile tastaturer som Touch Pro o.l. kan man skrive uten å se ned på tastaturet. Kan man dette på iphone også? Uten taktilt tastatur. Iphone 3GS har kommet med skjermleser og forstørrelses program for svaksynte/blinde. Integrert i iphone operativsystemet. Man må aktivere det via itunes. Det er derfor et innteressant spørsmål i den sammenheng. Det er nå svaksynte/blinde over hele verden(der hvor mobilen har kommet ut) som øver som faen og ser om de liker iphone eller ikke. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Man kan sikkert lære seg til å skrive uten å se men tror det kan bli vanskelig. Men hvis du mener å skrive "touch" kan jeg aldri verden tenke meg at det vil være mulig/praktisk. det gjelder forøvrig alle telefoner, ikke bare iphone. Knappene er alt for små for "touch". Lenke til kommentar
tecnic Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Man kan sikkert lære seg til å skrive uten å se men tror det kan bli vanskelig. Men hvis du mener å skrive "touch" kan jeg aldri verden tenke meg at det vil være mulig/praktisk. det gjelder forøvrig alle telefoner, ikke bare iphone. Knappene er alt for små for "touch". Det har du helt rett i. Jeg mener, med 2 tommler fks. Det er denne metoden som vanligvis brukes på mobil-telefon qwerty. Skjønner forvirringen. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Når jeg hadde iPhone (stod i kø her i Bergen for en) så kunne jeg det etter få uker, ja. Leifer kom seg bare innom om jeg skrev en melding i gående fart, ellers svært sjeldent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå