Gå til innhold

søker anbefalling av datamus

Anbefalte innlegg

nå virker det som om den gamle musen min ( logitch wheel mouse) etter ca 10 års bruk ( er ikke helt sikker på kjøps datoen ) har så vid begynt å vise tidens tann. foreløpig så er det bare litt trøbbel mr scrolle hjulet som bare vil scrolle oppover ( på skjermen).

den gamle musen har 2/3 knapper ( høyre , venstre og scrolle hjul) det kunne ha vert fint men noen flere

er det noen mus dere vil anbefale som kan brukes til det meste ?

jeg driver ikke med spilling så jeg trenger ikke noen dedikert spille mus

mine krav :

- bør være fra logitech selv om det ikke er noen absolutt krav så har jeg stort tiltro til dette merket

- den bur passe til hender av medium strøelse ( min hanske strøelse - nr 10-12 på arbeidshansker )

- ikke trådløs ( infrarød) da det ellers vil komme for mye i veien på databordet.jeg kan godta trådløs hvis det er baser seg på radiofrekvens.

- ønsker Internett knapper på musen for å bla frem og tilbake i nettsider og kanskje noen knapper til som jeg selv kan definere

- hvis mulig så kunne jeg også tenke meg 4 veis skrolle hjul ( høyre og venstre,opp og ned).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Microsoft SideWinder X8. Egentlig gamemus, men fungerer fantastisk til alt annet også (utvikling, surfing, videoredigering, bildebehandling og grafisk design). Koster rundt 1000 kroner.

Eller Logitech Click! Plus, men den lager de vel ikke lenger..? (Jeg bruker denne og den er helt fantastisk :) )

Lenke til kommentar
jeg har bestilt denne click mussen .

da slipper man å tenke på batteriene også og så kan jeg snart kvitte meg med den gamle

Oi, samme mus som jeg bruker nå! :) Men den der er oppladbar..?

Veldig god mus. :)

opladbar er poenget da slipper man å passe på å ha batterier liggende hele tiden.

siden den bruker radiosignaler i stedet for infrarødt lys så er det heller ikke så nøye med fri sikt mellom musen og mottakeren

og man slipper ledning som den gamle hadde.

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...