SnowDOG_ Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 :o Ehhhh http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=59036 :-? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Mere paranoid enn redd trur jeg.. fikk en svær A4 konvolutt med reklame fra Hong Kong forrige uke. Gikk rett i søppla, tilfelle en guling har sitti å nøsi på den.. 8) Noen som vet om røykere er mere beskyttet en ikke-røykere?? Finnes det staistikk på det? Røyker'u så har man liksom et beskyttende lag tjære.. (jfr. at idrettsfolk får mye letter influensa en enn uteligger som røyker rød mix) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Som Christer Falck sier, det er større kjangs for å vinne i lotto enn å få SARS, så jeg spiller lotto, og hvis jeg vinner, DA skal jeg bli redd =) Den dagen jeg begynner å basere min livførsel på Christer Falcks uttalelser, da er det på tide å skyte seg selv... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er ikke så redd for SARS i seg selv. Det fleste overlever jo sykdommen også. Men jeg ville ikke like alt styret som ville bli om jeg fikk det. Isolasjon, rykter osv Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Altså...de som dør av SARS dør som oftest av diarè, noe som media ikke nevner i det hele tatt. Og, i norge så er ikke diarè noe spessielt problem, så jeg er ikke redd. Nei ikke eg heller b-real. Som min far sier "det er farligt å leve du kan dø av det" Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hei karer!! Jeg har SARS og det er dritfett Jeg håper jeg aldri blir kvitt det.n Howhow... SARS er egentlig bare oppskrytt. Det er ikke så kult som media skal ha det til .Så det så... (Jooookeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....) er ikke redd for SARS før det er bekreftet i norge. men da blir strax situasjonen en annen! Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva skulle verden gjort uten epidemier ? Det er alt for mange folk i verden og spesielt i kina, så da synes jeg egentlig det er bra Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Neida, ingen fare. Uansett, vi dør jo alle engang. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hva skulle verden gjort uten epidemier ? Det er alt for mange folk i verden og spesielt i kina, så da synes jeg egentlig det er bra så du mener ting som 11 sept er fint da?? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hva skulle verden gjort uten epidemier ? Det er alt for mange folk i verden og spesielt i kina, så da synes jeg egentlig det er bra så du mener ting som 11 sept er fint da?? Hva har 11. sept med epidemier å gjøre? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 er ikke redd fo sars, men hvis det kommer til nærmiljøet mitt blir jeg nok veldig bekymret Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Så langt har ca. 15% av de smittede dødd av sykdommen... Ikke akkurat Svartedauden 2... Men litt skummelt er det. I hvert fall om det noen gang skulle komme hit. Dessuten tror de også nå at litt vanlig forkjølelses-medisiner skulle ta kverken på det meste Hope they're right! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...14cc2798ea12115 Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det er 4 % dødlighet, men hvis SARS er et resultat av biologisk våpen- så vil viruset forandre seg, og etterhvert bli luftsmitte... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 SARS er sterkt oppskrytt, FERDIG! Kun personer med sterkt nedsatt immunforsvar er i faresonen, folk med normal helse og almenntilstand har ikke noe å frykte. Reiser til Filippinene om 1 måned, og har ikke tenkt å la denne influensaen eller Osamas nettverk stoppe meg på noen som helst måte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå