Gå til innhold

er du redd for SARS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mere paranoid enn redd trur jeg.. fikk en svær A4 konvolutt med reklame fra Hong Kong forrige uke. Gikk rett i søppla, tilfelle en guling har sitti å nøsi på den.. 8)

Noen som vet om røykere er mere beskyttet en ikke-røykere?? Finnes det staistikk på det? Røyker'u så har man liksom et beskyttende lag tjære.. (jfr. at idrettsfolk får mye letter influensa en enn uteligger som røyker rød mix) :lol:

Lenke til kommentar
Som Christer Falck sier, det er større kjangs for å vinne i lotto enn å få SARS, så jeg spiller lotto, og hvis jeg vinner, DA skal jeg bli redd =)

Den dagen jeg begynner å basere min livførsel på Christer Falcks uttalelser, da er det på tide å skyte seg selv...

Lenke til kommentar

Hei karer!! Jeg har SARS og det er dritfett :woot:

Jeg håper jeg aldri blir kvitt det.n Howhow...

SARS er egentlig bare oppskrytt. Det er ikke så kult som media skal ha det til .Så det så...

(Jooookeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....) er ikke redd for SARS før det er bekreftet i norge. men da blir strax situasjonen en annen!

Lenke til kommentar
Hva skulle verden gjort uten epidemier ?

Det er alt for mange folk i verden og spesielt i kina, så da synes jeg egentlig det er bra

:roll::roll:

så du mener ting som 11 sept er fint da??

Hva har 11. sept med epidemier å gjøre?

Lenke til kommentar

Så langt har ca. 15% av de smittede dødd av sykdommen... Ikke akkurat Svartedauden 2... Men litt skummelt er det. I hvert fall om det noen gang skulle komme hit. Dessuten tror de også nå at litt vanlig forkjølelses-medisiner skulle ta kverken på det meste :D Hope they're right!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

SARS er sterkt oppskrytt, FERDIG! Kun personer med sterkt nedsatt immunforsvar er i faresonen, folk med normal helse og almenntilstand har ikke noe å frykte.

Reiser til Filippinene om 1 måned, og har ikke tenkt å la denne influensaen eller Osamas nettverk stoppe meg på noen som helst måte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...