Gef Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Er ikke noe redd nå, men hvis det kommer til norge blir jeg litt mer redd...men ikke slik at jeg friker ut o.l. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Er ikke noe redd nå, men hvis det kommer til norge blir jeg litt mer redd...men ikke slik at jeg friker ut o.l. Me2 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Vel er ikke redd men hmm... min søster jobber på flyplassen og det samme gjør svogeren og hvis det skulle komme noen fra kina eller whereever så kan jo de bli smittet og smitte meg igjen. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 jeg er faktisk litt bekymret. Ser liksom ikke noe som kommer til å stoppe det... Ingen som vet hvor det opprinnelig kommer fra engang!?!? Its bad.. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg er litt bekymret, og håper det ikke sprer seg mer.. .... Fordi jeg har bestilt tur til Thailand 15. desember ..... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg er litt bekymret, og håper det ikke sprer seg mer.. .... Fordi jeg har bestilt tur til Thailand 15. desember ..... Vis sars blir stoppet til den tid kan du glede deg. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hmm hvor mange DØR av lungebetenelse hvert år ??? er vel noen fler en SARS tilfeller. Så kansje et bedre topic hadde vært. Er DU redd for å dø. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Så lenge man er ung og ikke har noen andre sykdommer er jo sjansene svært små for at man faktisk stryker med av Sars. Personlig er jeg ikke spesielt redd for Sars bortsett fra at selve sykdomstilstanden skal være ganske ubehagelig. :o Men noen Thailandtur blir det absolutt ikke på meg før de har funnet noen vaksine. :o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Altså...de som dør av SARS dør som oftest av diarè, noe som media ikke nevner i det hele tatt. Og, i norge så er ikke diarè noe spessielt problem, så jeg er ikke redd. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Spørsmålet slik jeg ser det er om man er redd for å dø. Der vil jeg si at jeg ikke er redd, men prøver å unngå det Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er mye som er farlig for en. Dersom en går og bekymrer seg for å dø eller bli skadet av altslags så ender det bare med at en blir kronisk deprimert og dør ulykkelig (når den tid kommer). Bedre å ta det litt mer kuli og heller bekymre seg når/hvis det kommer til Norge, eventuelt er registrert tilfeller i ditt eget område. Er ikke redd for å dø...men er redd for å dø på en vond eller pinelig måte <--tappert fjes Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg personlig er ikke no redd for sars... men en ting jeg lurer på, stefaren min jobber nedi singapore, er det noe farlig der? med tanke på sars Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Så lenge man er ung og ikke har noen andre sykdommer er jo sjansene svært små for at man faktisk stryker med av Sars. Personlig er jeg ikke spesielt redd for Sars bortsett fra at selve sykdomstilstanden skal være ganske ubehagelig. :o Men noen Thailandtur blir det absolutt ikke på meg før de har funnet noen vaksine. :o Nå er det ikke rapportert noen sars syke i thailand som eg vet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Nå er det ikke rapportert noen sars syke i thailand som eg vet. Nei, men det ligger relativt nær Hong Kong så jeg personlig ønsker absolutt ikke å bevege meg bort i de trakter på en god stund så lenge jeg ikke er helt nødt. Andre igjen vil sikkert ikke bry seg i det hel tatt og tar gjerne turen til Hong Kong i morgen... Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Som Christer Falck sier, det er større kjangs for å vinne i lotto enn å få SARS, så jeg spiller lotto, og hvis jeg vinner, DA skal jeg bli redd =) Lenke til kommentar
Airwave Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 er personlig ikke så bekymret for sars på det nåværende stadiet.. Skal til singapore, malaysia og thailand i juli og ser ikke no stort problem i å reise dit sånn som situasjonen er nå.. Er vel kun Singapore av dem landene der som har vært plaget av sars... kommer til å følge med situasjonen frem mot avreise selfølgelig og tar det helt av der så vil nok planene bli revurdert.. Men med tanke på kor mye folk som bor nede i området der sett opp mot kor mange som er smittet så ser eg ikke sjansen for at akkurat eg skulle havne borti sars... men en vet jo aldri self.. uansett, ser frem til 2 uker der nede i juli! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå