Gå til innhold

er du redd for SARS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge man er ung og ikke har noen andre sykdommer er jo sjansene svært små for at man faktisk stryker med av Sars. Personlig er jeg ikke spesielt redd for Sars bortsett fra at selve sykdomstilstanden skal være ganske ubehagelig. :o

Men noen Thailandtur blir det absolutt ikke på meg før de har funnet noen vaksine. :o

Lenke til kommentar

Er mye som er farlig for en. Dersom en går og bekymrer seg for å dø eller bli skadet av altslags så ender det bare med at en blir kronisk deprimert og dør ulykkelig (når den tid kommer). Bedre å ta det litt mer kuli og heller bekymre seg når/hvis det kommer til Norge, eventuelt er registrert tilfeller i ditt eget område. Er ikke redd for å dø...men er redd for å dø på en vond eller pinelig måte :p <--tappert fjes

Lenke til kommentar
Så lenge man er ung og ikke har noen andre sykdommer er jo sjansene svært små for at man faktisk stryker med av Sars. Personlig er jeg ikke spesielt redd for Sars bortsett fra at selve sykdomstilstanden skal være ganske ubehagelig. :o

Men noen Thailandtur blir det absolutt ikke på meg før de har funnet noen vaksine. :o

Nå er det ikke rapportert noen sars syke i thailand som eg vet. :shrug:
Lenke til kommentar
Nå er det ikke rapportert noen sars syke i thailand som eg vet.  :shrug:

Nei, men det ligger relativt nær Hong Kong så jeg personlig ønsker absolutt ikke å bevege meg bort i de trakter på en god stund så lenge jeg ikke er helt nødt. Andre igjen vil sikkert ikke bry seg i det hel tatt og tar gjerne turen til Hong Kong i morgen...

Lenke til kommentar

er personlig ikke så bekymret for sars på det nåværende stadiet..

Skal til singapore, malaysia og thailand i juli og ser ikke no stort problem i å reise dit sånn som situasjonen er nå..

Er vel kun Singapore av dem landene der som har vært plaget av sars... kommer til å følge med situasjonen frem mot avreise selfølgelig og tar det helt av der så vil nok planene bli revurdert..

Men med tanke på kor mye folk som bor nede i området der sett opp mot kor mange som er smittet så ser eg ikke sjansen for at akkurat eg skulle havne borti sars... men en vet jo aldri self.. uansett, ser frem til 2 uker der nede i juli!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...