yates56 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Holder på med dette questet. Hvordan skal jeg få tak i wool? Er noob, så taker for hjelp! Endret 25. juni 2009 av yates56 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Level 18+ Humanoid mobs skal nok droppe wool. Prøv å bruke wowhead.com og søk etter wool så finner du kjappt svar. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Om du er høy nok i level kan Shadowfang Keep være et fint sted å samle sammen dette, eventuelt spørre om noen kan ta deg gjennom for å samle det. En til 2 turer skulle holde om jeg ikke husker feil, er veldig mange mobs i courtyarden om jeg ikke husker helt feil. Er en liten stund siden jeg samlet cloth fra gamle Azeroth så litt forbehold om feil Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Er i lvl 12, og har ikke nok penger til å kjøpe det i auction house... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Da er vel det beste å gjøre et annet quest isteden =) Lenke til kommentar
Stjerneskudd Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Dette er bare en reputation quest.. Ikke verdt å gjøre før du er høyere level og skal farme rep med byene Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Den gir faktisk ganske bra med exp. Men er ikke verdt å grinde kun for denne questen. Legg heller alt wool'et du får i banken, og lever når du har nok. Det er forresten fire av denne questen, så skal du gjøre alle trenger du 240 wool cloth (en quest i hver capital city). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå