tormoddf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nathan Spencer har verdens mest avanserte arm, men kommer likevel til kort. Les mer Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Grin er jo skikkelig i vinden for tida! Med toppspill som det underpresterende Bionic Commando, tidenes dårligste spill Terminator Salvation og nesten like dårlige Wanted En god prestasjon! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Skuffende at de klarer og ødelegge så mye som kunne blitt veldig gode spill:S Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ja, det er pussig. Enormt potensiale, men en sutrende helt og en fastlagt korridor (bred, men korridor like fullt) gjennom levelene trekker så enormt ned. Veldig middelmådig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Har vært mye slikt i det siste føler jeg, spill som har så utrolig mye potensiale i seg blir bare middelmådig som du sier. Er litt trist egentlig, siden spill kan være så utrolig bra hvis de bare gjør det sikkelig. Endret 28. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det var utrolig gøy i ca. 30 min, men etter jeg plukket opp Infamous har jeg faktisk ikke spilt BC en eneste gang.. btw, noe sen anmeldelse?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg