olee- Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 For 1-2 uker siden var jeg var ute å kjørte mens det skjedde. Jeg sto i kø, og ved uheld kom jeg borti bilen forann meg. Det er bare snakk om et lite sammenstøt. Det ble ingen skader på mopeden min, og ingen synlige skader på bilen da dette skjedde. Nå, altså 1-2 uker etter dette har skjedd, ringer han å sier at lakken er sprukket bakpå bilen. Jeg syns det var litt rart at han har brukt så lang tid på å ta kontakt. Så jeg lurer på om forsikringen dekker dette? Og må jeg betale egenandel på dette? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 forsikkringen dekker det og ja du må betale egenandel Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 forsikkringen dekker det og ja du må betale egenandel Du har en rimelig dårlig forsikringsavtale dersom du må betale egenandel på en skade som ansvarsforsikringen skal dekke. Bonustap derimot, men det er det vel ikke på mopedforsikring? Lenke til kommentar
phphans Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er forsikringsselskapet ditt som vil betale hele summen for å rette skaden. Om han får den dekket vet jeg ikke, han stiller kanskje litt svakt når han kommer så lenge etter. Det dere skulle gjort med en gang var å fylle ut skademeldingsskjema og sende inn. Dere må sikkert gjøre det nå, og så kan det være du blir kalt inn av forsikringsselskapet ditt hvis de lurer på noe. Du vil ikke få noen problemer pga. dette, så bare fyll ut skjemaet og svar på evt. spørsmål så ærlig du kan. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du får ta en titt på skaden slik at du ser at det er i det området du traff bilen. Hvis det plutselig har endret posisjon kan man jo begynne å lure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå