Gå til innhold

Den store AaFK tråden!

Anbefalte innlegg

AaFK (Aalesund Fotball Klubb)

Hey, jeg lurer på hvor mange AaFK supportere det er her? :D

||||Spillerstall 2009||||

Spillere | Alder |

1. Sten Grytebust 19

2. Amund Skiri 31

4. Jonatan Tollås Nation 18

5. Ville Jalasto 23

6. Øyvind Gram 23

7. Trond Fredriksen 32

8. Tor Hogne Aarøy 32

9. Glenn Roberts 20

10. Johan Arneng 30

12. Andreas Lie 21

13. Anders Lindegaard 25

14. Jonathan Parr 20

15. Daniel Arnefjord 30

16. Enar Jääger 24

17. Demar Phillips 25

18. Khari Stephenson 28

19. Peter Orry Larsen 20

21. Alexander Mathisen 20

22. Fredrik Carlsen 19

24. Adin Brown 30

25. Diego Silva 26

31. Reinieri Mayorquín 19

33. Peter Kopteff 30

Endret av Aalesund Fotball Klubb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg kan for øyeblikket ikke kalle meg noen trofast tilhenger av Aalesund, men jeg prøver å bli det. Det er det eneste laget jeg virkelig blir glad av å se vinne i Tippeligaen. Så jeg får bare holde ut og se om det blomstrer opp noe kjærlighetsforhold etter hvert.

Er det forresten noen som vet hvor man kan få kjøpt drakta til Aalesund?

Endret av 793
Lenke til kommentar
Jeg kan for øyeblikket ikke kalle meg noen trofast tilhenger av Aalesund, men jeg prøver å bli det. Det er det eneste laget jeg virkelig blir glad av å se vinne i Tippeligaen. Så jeg får bare holde ut og se om det blomstrer opp noe kjærlighetsforhold etter hvert.

Er det forresten noen som vet hvor man kan få kjøpt drakta til Aalesund?

Drakt får du kjøpt i flere sportsbutikker i Ålesund, Stormen sin butikk, supporterbutikken til AaFK på stadion, aafk.no og stormensupport.no. :)

Forøvrig så er det en lidelse å holde med AaFK. Mer lidelse enn glede, men så gjør det ekstra godt når det av og til går veien.

Lenke til kommentar

Så... Hvor tror folket at Aalesund kommer til å ende opp etter årets Tippeliga? Vårparten av sesongen gikk jo ganske bra, men det ser ut til å gå nedover igjen nå.

Selv håper og tror jeg vi skal klare å styre unna nedrykkstriden.

Lenke til kommentar
Er Rosenborg-supporter, men Aalesund er et av lagene jeg faktisk unner litt godt i livet, selv med Rekdal som trener. :p

Er RBK-supporter jeg og, men Aalesund er et av de lagene jeg ønsker alt vondt, spesielt med Rekdal som trener. Sånn er det bare. Uansett, sterk seier mot Stabæk og gratulerer med semi.

Lenke til kommentar
Som Brannfans må jeg takke alle i tornekrattet for konstant piping på Kovacs! Det viser at holdningene hans er uakseptable, og det er bra andre en Brannfans sier ifra om dette. Takk (og beklager at posten kom litt sent)!

Stormen, ikke tornekrattet. Sistnevnte kommer fra feil side av fjorden ...

Lenke til kommentar
Som Brannfans må jeg takke alle i tornekrattet for konstant piping på Kovacs! Det viser at holdningene hans er uakseptable, og det er bra andre en Brannfans sier ifra om dette. Takk (og beklager at posten kom litt sent)!

Stormen, ikke tornekrattet. Sistnevnte kommer fra feil side av fjorden ...

Sorry, var litt i ørsken når jeg skrev. Vet det, husker banneren STORMEN BERGEN på stadion.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...