Aalesund Fotball Klubb Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) AaFK (Aalesund Fotball Klubb) Hey, jeg lurer på hvor mange AaFK supportere det er her? ||||Spillerstall 2009|||| _____________ Spillere | Alder | _____________ 1. Sten Grytebust 19 2. Amund Skiri 31 4. Jonatan Tollås Nation 18 5. Ville Jalasto 23 6. Øyvind Gram 23 7. Trond Fredriksen 32 8. Tor Hogne Aarøy 32 9. Glenn Roberts 20 10. Johan Arneng 30 12. Andreas Lie 21 13. Anders Lindegaard 25 14. Jonathan Parr 20 15. Daniel Arnefjord 30 16. Enar Jääger 24 17. Demar Phillips 25 18. Khari Stephenson 28 19. Peter Orry Larsen 20 21. Alexander Mathisen 20 22. Fredrik Carlsen 19 24. Adin Brown 30 25. Diego Silva 26 31. Reinieri Mayorquín 19 33. Peter Kopteff 30 Endret 25. juni 2009 av Aalesund Fotball Klubb Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ikke mange, og jeg er ikke en av dem. :!: Men kan gjerne bli med og holde liv i tråden. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg liker Aalesund! Men de er jo ikke de beste i Tippeligaen, men jeg holder med de for det om. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er en prøvelse å holde med AaFK. Alt jeg har å si per nu. Lenke til kommentar
793 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Jeg kan for øyeblikket ikke kalle meg noen trofast tilhenger av Aalesund, men jeg prøver å bli det. Det er det eneste laget jeg virkelig blir glad av å se vinne i Tippeligaen. Så jeg får bare holde ut og se om det blomstrer opp noe kjærlighetsforhold etter hvert. Er det forresten noen som vet hvor man kan få kjøpt drakta til Aalesund? Endret 30. juli 2009 av 793 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg kan for øyeblikket ikke kalle meg noen trofast tilhenger av Aalesund, men jeg prøver å bli det. Det er det eneste laget jeg virkelig blir glad av å se vinne i Tippeligaen. Så jeg får bare holde ut og se om det blomstrer opp noe kjærlighetsforhold etter hvert. Er det forresten noen som vet hvor man kan få kjøpt drakta til Aalesund? Drakt får du kjøpt i flere sportsbutikker i Ålesund, Stormen sin butikk, supporterbutikken til AaFK på stadion, aafk.no og stormensupport.no. Forøvrig så er det en lidelse å holde med AaFK. Mer lidelse enn glede, men så gjør det ekstra godt når det av og til går veien. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Er Rosenborg-supporter, men Aalesund er et av lagene jeg faktisk unner litt godt i livet, selv med Rekdal som trener. Lenke til kommentar
793 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Drakt får du kjøpt i flere sportsbutikker i Ålesund, Stormen sin butikk, supporterbutikken til AaFK på stadion, aafk.no og stormensupport.no. Ah! Takktakktakk. Lenke til kommentar
793 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Så... Hvor tror folket at Aalesund kommer til å ende opp etter årets Tippeliga? Vårparten av sesongen gikk jo ganske bra, men det ser ut til å gå nedover igjen nå. Selv håper og tror jeg vi skal klare å styre unna nedrykkstriden. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Blir vel nedrykkstrid i år som hvert år. Kjekt det så lenge vi faktisk ikke rykker ned. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er Rosenborg-supporter, men Aalesund er et av lagene jeg faktisk unner litt godt i livet, selv med Rekdal som trener. Er RBK-supporter jeg og, men Aalesund er et av de lagene jeg ønsker alt vondt, spesielt med Rekdal som trener. Sånn er det bare. Uansett, sterk seier mot Stabæk og gratulerer med semi. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Aalesund FK - Odd Grenland Lenke til kommentar
793 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) På tide å oppdatere spillerstallen på førsteposten? + Pablo Herrera Barrantes - Anders Lindegaard Endret 11. august 2009 av 793 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er litt Ålesund tilhenger, halve familien kommer fra Ålesund Morfar spilte på a-laget på 60-tallet Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er litt Ålesund tilhenger, halve familien kommer fra Ålesund Morfar spilte på a-laget på 60-tallet Kanskje du kjenner han igjen i dette klippet: Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Klarte ikke å se morfar, men jeg kan vise han den videoen, han kjenner sikkert noen av de folkene Vet at det henger et bilde av han inne på Color Line Stadion Endret 14. august 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Som Brannfans må jeg takke alle i tornekrattet for konstant piping på Kovacs! Det viser at holdningene hans er uakseptable, og det er bra andre en Brannfans sier ifra om dette. Takk (og beklager at posten kom litt sent)! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Som Brannfans må jeg takke alle i tornekrattet for konstant piping på Kovacs! Det viser at holdningene hans er uakseptable, og det er bra andre en Brannfans sier ifra om dette. Takk (og beklager at posten kom litt sent)! Stormen, ikke tornekrattet. Sistnevnte kommer fra feil side av fjorden ... Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Som Brannfans må jeg takke alle i tornekrattet for konstant piping på Kovacs! Det viser at holdningene hans er uakseptable, og det er bra andre en Brannfans sier ifra om dette. Takk (og beklager at posten kom litt sent)! Stormen, ikke tornekrattet. Sistnevnte kommer fra feil side av fjorden ... Sorry, var litt i ørsken når jeg skrev. Vet det, husker banneren STORMEN BERGEN på stadion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå