ZyberZone Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hei, min mamma fyller 50 år, og ønsker seg penger til en reise (til USA). Hvor mye hadde du gitt i gave? Det blir altså fra hennes sønn/datter. Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Da faren min fylte 50, ble det en tur til Svalbard med kona. Og det ble lagt mye vekt på luksus vil jeg tro Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kommer ann på alderen din og om du har egen inntekt eller kun studerer f.eks. Du må rett og slett vurdere det ut ifra egen økonomisk sitasjon, for deretter å "føle" på hvor mye det kjennes riktig å gi. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Det er vel det.. 26, jobber og tjener vel OK, og kan egentlig gi alt for mye sånn sett. Hun har jo gitt meg masse opp gjennom årene, så føler jeg må gi litt. Men vil ikke gi for mye og ikke for lite Men, klart, jeg må jo bestemme det selv, men alltid greit å høre litt innspill Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det er vel det.. 26, jobber og tjener vel OK, og kan egentlig gi alt for mye sånn sett. Hun har jo gitt meg masse opp gjennom årene, så føler jeg må gi litt. Men vil ikke gi for mye og ikke for lite Men, klart, jeg må jo bestemme det selv, men alltid greit å høre litt innspill Du kan jo snakke med søsknene dine (hvis du har, da) også spleiser dere Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Du kan jo snakke med søsknene dine (hvis du har, da) også spleiser dere Ja, flere jo bedre gave. En reise er vel alltids suksess? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg har søsken, men jeg er eldst og eneste som jobber/tjener penger. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) 1. Dra ut til et øde sted (bondeland ect.) 2. Finn et 50 skilt 3. Ta det. Den blir da bonus i tilllegg til ~1000 kr. Endret 26. juni 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Om du har råd, bestill reise samt hotell(nøkkelord classy) til henne, that is; om det ikke er bestilt osv alt:p Skaperen din har vandret jorden i femti år, er jo merkbart det : ) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er vel det.. 26, jobber og tjener vel OK, og kan egentlig gi alt for mye sånn sett. Hun har jo gitt meg masse opp gjennom årene, så føler jeg må gi litt. Men vil ikke gi for mye og ikke for lite Men, klart, jeg må jo bestemme det selv, men alltid greit å høre litt innspill Gi litt for mye synes nå jeg, selv om hun sikkert hadde blitt evig takknemlig for en 100lapp. Kanskje du kan spleise med noen andre i familien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå