Lange Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Jeg har prøvd å åpne porter for Neverwinter Nights 1. Men etter å ha fulgt denne winxp statisk IP guiden og denne nwn1 guiden, fungerer det fortsatt ikke. Jeg fulgte guidene til punkt og prikke frem til den siste delen, der åpning av portene faktisk detaljeres. Dette fordi siden ikke fungerte. "We will list a series of lines here that will show you exactly how to forward the ports you need to forward." Dette gjorde den ikke. Og jeg fikk i stedenfor dette. Blanke ruter. Men til min lykke (tydeligvis ikke, siden det ikke fungerer), hadde rutern forhånds lagrede setups for noen spill. Dette ble automatisk skrevet for meg da jeg valgte "Neverwinter Nights" i application name. Men alle kan jo se at dette er ikke det samme som portforward.com ville jeg skulle gjøre. Der er det jo 3 ruter og ikke en som jeg har brukt. Men dette behøver ikke være problemet ettersom guiden fungerte som den skulle når jeg åpnet porter for WC3. Dette fungerte heller ikke og jeg klarte ikke å hoste games, i tillegg viste PFPortChecker at ingen an portene var åpne. Så problemet er at portene åpner seg ikke selv om jeg har åpnet dem >< Jeg holder på å bli gal, hjelp meg! Endret 25. juni 2009 av Lange Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det er vanskelig å si hva som er galt basert på det du oppgir. Det kan være så enkelt som at du ikke setter det opp riktig i ruteren, eller det kan være at du har en ekstra ruter (modemruter + trådløsruter for eksempel), og i slike tilfeller må begge ruterene NATes for at signalene kommer gjennom. Jeg har dagen ganske mye fri i dag, så om du vil så kan jeg (om du er komfortabel med det) sette det opp or deg via fjernkontroll om du ønsker siden jeg har mye erfaring med nettverk. Hvis du vil det så kan du legge meg til MSn messenger og kontakte meg: thestigmata @ yahoo.no -Stigma Lenke til kommentar
Lange Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Løst av Stigma. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå