Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Er dette eit viftefilter?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Eg har fått mitt nye Lian Li-kabinett (:D), og kjøpte filter til alle viftene separat. No flyttar eg delane inn i det, og har oppdaga dette (sjå biletet). Er dette eit filter, eller bare pynt? Skal eg droppe å montere filter på vifta der denne er?

post-107450-1245939110_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen vits i å holde støvet inne i kabinettet. Hvis du har mye støv i pc'n burde du heller gå over med støvsuger. Men hvis du finner en form for filter fra en støvsuger etc. kan du ta det og sette der det suges luft INN i kabinettet. Det er bedre å hindre at støvet suges inn i pc'n enn at det blir blåst ut. Det er derfor ingen vits i å sette et filter bak i kabinettet.

Lenke til kommentar

Etter min erfaring pleier støvfilteret i kabinetter å være noe myggnett lignende greier, som holder noe av støvet ute. Hvis det er en vifte av denne typen skal den ha et mer svamp lignede filter som hindrer med støv i å komme inn i kabinettet, men den reduserer mer for luftgjennomstrømningen. Det er ingen vits å å ha støvfilter på vifter som blåser ut av kabinettet.

WEB_ImagePLID111108_0Dim200x240SMWAbsSMHMinSTrue_0_mediumA.Jpeg

Endret av Mazz_222
Lenke til kommentar
Etter min erfaring pleier støvfilteret i kabinetter å være noe myggnett lignende greier, som holder noe av støvet ute. Hvis det er en vifte av denne typen skal den ha et mer svamp lignede filter som hindrer med støv i å komme inn i kabinettet, men den reduserer mer for luftgjennomstrømningen. Det er ingen vits å å ha støvfilter på vifter som blåser ut av kabinettet.

WEB_ImagePLID111108_0Dim200x240SMWAbsSMHMinSTrue_0_mediumA.Jpeg

Nå gjentok du bare det jeg har sagt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...