TheMaister Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Plantet atomvåpen på strategiske plasser rundt om i verden. Da ville jeg ha hatt balletak på hele verden :D Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 jeg hadde nok tatt fri fra jobben WOOOHOO Jeg hadde skulka skolen! Hadde dere hatt noe valg? Jeg ville i allfall ha sett meg om i tokyo, samt ordnet meg et "rede" et sted blant noen daler og åser... Natur er fint det Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ville freaka ut, antageligvis blitt gal og gått med en skyter der av. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Av en eller annen grunn var det første som spratt opp i hodet mitt "tenne på byen". Lenke til kommentar
LoopyUrchin Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hadde spist masse jalapeno for å få diarè. Så hadde jeg tatt en tur til stortinget å drete saftig utover alle stolene. Og kjørt rundt i den feteste bilen! Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 jeg hadde nok tatt fri fra jobben WOOOHOO Jeg hadde skulka skolen! Hadde dere hatt noe valg? At alle menneskene i verden forsvinner, er ingen god unnskyldning for å ikke være en pliktoppfyllende borger og tjene samfunnet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå