Gå til innhold

Hva ville du gjort hvis du hadde plutselig blitt alene i hele verden?

Nygjerrig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:devil: Fått tak i en svær lastebil, ribbet huset invending totalt, dumpet det i sjøen.

Deretter kjørt til elkjøp, eplehuset o.l + møbelforretninger, og gått totalt amok. Hadde sikkert vært fullt kjør alle 5 dagene, og hadde nok hatt store problemer med nye hvitevarer. Vinmonoplet hadde sikkert fått seg en omgang også.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Haha, dette er noe jeg kan dagdrømme om nå og da. Men ikke bare i 5 dager, da rekker jeg ikke og gjøre såmye.

Jeg hadde tatt bilen min og bare kjørt. Jeg har en 85 modell, men ville ikke byttet den ut. (tror jeg) Den hadde vel blitt gåen etterhvert, så da må jeg vel bytte.

Da vil jeg prøve og finne meg en fin gammel firebird eller noe i den duren.

Så ville jeg altså kjørt, stoppet og bodd og utforsket til jeg ble lei, for og så kjøre videre. Vil reise rundt mesteparten av jorden. Kansje jeg kunne brukt en stor båt når jeg havner i varmere strøk.

Drikke mye god øl og grille meg mat. Sove under åpen himmel. Surre litt rundt.

Ta en bulldozer og ødelegge litt. Sette fyr på noe. Knuse litt vinduer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nei huff. Jeg har jo egentlig ingen intresse av og sette fyr på ting og knuse vinduer. Men har altid lurt litt på hvordan det føles og gjøre det. :whistle: Så hadde vel prøvd det en gang da, for og ha prøvd.

Lenke til kommentar

"Selfølgelig hadde jeg herjet rundt med det som var å finne av kjøretøy, og byttet bil hver gang jeg fant en kulere! :w00t:"

gta? xD

ha nok skaffa meg en monster truck å cruisa rundt :>

Endret av extatiC
Lenke til kommentar
Det som hadde vært helt sykt var om det var 2 stykker igjen i verden.

Begge vet det, og leter hele tiden etter hverandre.

Spesielt hvis han ene var i Kina og han andre i New York. :new_woot:

Hadde jeg vært i New York skulle jeg kommet meg opp på den høyeste bygningen med en crosser tatt full gass fra toppen. (Med Fallskjerm seff)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...