J@cob Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fertilisere samtlige av trusene til kronprinsessen hadde vært litt knall da. Hatt en bastard i hoffet Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fått tak i en svær lastebil, ribbet huset invending totalt, dumpet det i sjøen. Deretter kjørt til elkjøp, eplehuset o.l + møbelforretninger, og gått totalt amok. Hadde sikkert vært fullt kjør alle 5 dagene, og hadde nok hatt store problemer med nye hvitevarer. Vinmonoplet hadde sikkert fått seg en omgang også. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 hm ja å ribbe butikker og vandalisere er vel det mest opplagte, for ikke å snakke om skjulte kameraer steder så du har litt dirt på kjente folk Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fertilisere samtlige av trusene til kronprinsessen hadde vært litt knall da. Hatt en bastard i hoffet The horror... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg hadde kjørt opp og ned til byen og tømt banken. Deretter hadde jeg prøvd å sove. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Foruten og ha tømt glasshuset og city-nord (to av kjøpesentrene i bodø) så hadde jeg sprengt skolen min til himmels. Endret 29. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Tatt en 500-600 kubikks supermotard og kjørt på bakhjulet rundt i oslos gater. Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 En av de vanlige tankene det her da. Hvem har vel ikke tenkt dette? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg hadde skulka skolen! hadde spist godteri til jeg spydde sikkert, drukket meg pumpedritings, kjørt heftige biler, tatt no bilder.. mange ting jeg alltid har ønsket å gjøre.. hadde vært heftig. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Funnet meg en heftig bil og rånet. Deretter hadde jeg prøvd og finne et .50 caliber gevær, skyte en elg for deretter dra til nærmeste matvarebutikk og ribbe snusskapet. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fått 5 dagers forsprang på eksamenslesingen! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Haha, dette er noe jeg kan dagdrømme om nå og da. Men ikke bare i 5 dager, da rekker jeg ikke og gjøre såmye. Jeg hadde tatt bilen min og bare kjørt. Jeg har en 85 modell, men ville ikke byttet den ut. (tror jeg) Den hadde vel blitt gåen etterhvert, så da må jeg vel bytte. Da vil jeg prøve og finne meg en fin gammel firebird eller noe i den duren. Så ville jeg altså kjørt, stoppet og bodd og utforsket til jeg ble lei, for og så kjøre videre. Vil reise rundt mesteparten av jorden. Kansje jeg kunne brukt en stor båt når jeg havner i varmere strøk. Drikke mye god øl og grille meg mat. Sove under åpen himmel. Surre litt rundt. Ta en bulldozer og ødelegge litt. Sette fyr på noe. Knuse litt vinduer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Nei huff. Jeg har jo egentlig ingen intresse av og sette fyr på ting og knuse vinduer. Men har altid lurt litt på hvordan det føles og gjøre det. Så hadde vel prøvd det en gang da, for og ha prøvd. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Gypsy, jeg hadde gjort akkurat det samme. Mange ulovlige ting jeg til tider blir gal av nysgjerrighet på hvordan det må føles å gjøre. Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) "Selfølgelig hadde jeg herjet rundt med det som var å finne av kjøretøy, og byttet bil hver gang jeg fant en kulere! " gta? xD ha nok skaffa meg en monster truck å cruisa rundt :> Endret 9. juli 2009 av extatiC Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det som hadde vært helt sykt var om det var 2 stykker igjen i verden. Begge vet det, og leter hele tiden etter hverandre. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Skulle dratt til Gardermoen og stjålet en Boing 747 og tatt meg en tur til australia. Så skulle jeg kjørt Australia på tvers med motorsykkel. Dratt hjem igjen. Stukket til Ørland og stjålet en F16 og crusa rundt, Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det som hadde vært helt sykt var om det var 2 stykker igjen i verden. Begge vet det, og leter hele tiden etter hverandre. Spesielt hvis han ene var i Kina og han andre i New York. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det som hadde vært helt sykt var om det var 2 stykker igjen i verden. Begge vet det, og leter hele tiden etter hverandre. Spesielt hvis han ene var i Kina og han andre i New York. Hadde jeg vært i New York skulle jeg kommet meg opp på den høyeste bygningen med en crosser tatt full gass fra toppen. (Med Fallskjerm seff) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå