Gå til innhold

Hva ville du gjort hvis du hadde plutselig blitt alene i hele verden?

Nygjerrig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 dager er ikke lang tid, så er begrenset hva man hadde klart.

Selv hadde jeg sannsynligvis vært innom banken og "satt inn" en del penger på min egen konto pluss kameraten min sin og ett par andre jeg kjenner(vi skulle vært 4 stk), 2 gutter og 2 jenter.

Så hadde jeg laget meg pizza, og drukket cola i 5 dager (omtrent som normalt). Siden jeg ikke kan kjøre båt eller fly, hadde jeg nok bare tatt meg ett par kjørerturer litt rundt omkring. Hadde hverken brent ned noe eller brutt meg inn i noen hus. Bare som sagt gittt meg selv og de andre en god slump penger på kontoen.

Hadde prøvd å levd som normalt i de 5 dagene. Hvorfor gjøre noe annet?

Lenke til kommentar

Jeg hadde lett funnet en stor lastebil med henger, og kjørt til lageret til Komplett og plukket med meg alt av godsaker jeg kom over. Jeg ville plyndret de fleste butikkene for ting jeg har lyst på, og tatt med meg det som var av penger der. Så hadde jeg funnet en lekker bil og kjørt skikkelig gris. Etter det ville jeg nok slappet av, og gjort meg klar til å møte folk igjen.

:)

Lenke til kommentar

Planta skjulte kameraer inne på soveromene til alle de vakreste damene selvfølgelig!

Sikret meg en stabil økonomisk fremtid. Kjørt en stor bil. Innredet leiligheten min jævlig fint, med møbler fra alle de dyreste klesbutikkene. Spilt phantom of the opera-sangen på et orgel i en kirke. smakt på champagne til 50 000 kroner. Prøvd klærne til kongen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde dumpet agregatet på trammen til pickupet, og rånet til diverse hus der bekjente bor for å så å tråle gjennom datamaskinene deres etter sensetive bilder.

Vinmonopolet hadde selvsagt ikke kunne følt seg trygge. Ei heller den sigarbutikken i Oslo. Gudene, den hadde jeg tømt! Hele pipeskuffen :love:

Ellers hadde jeg tømt alle snusskapene jeg kunne komme over, samt øl. Men ikke så mye. Faenskapet er best hjemmebrygget. God vin hadde jeg dog kunnet se meg fornøyd med, så fremt den kan lagres.

Penger vil jeg ha. Penger er bra. Helst gull. Jeg hadde òg forsynt meg rikelig av Bergen Museem. Det er en gjenstand der jeg gjerne vil ha tilbake. Den tilhører familien, ikke dem. Jeg hadde senere fått den instalert i en fantastisk krystallmonterne i dagligstuen, eller kansje oppå flygelet.

Kunne gjerne kapret en båt for å komme meg litt rundt. Først over fjorden for å rane huset, samt ateliet til den avdøde Knut Rumohr. Jeg hadde så kuket meg frem til Danmark for å rane et visst auksjonshus der.

Etterpå hadde jeg kjøpt opp gården av broderen. Grodd heggen to meter høyere. Brent ned hele Kaupangerskogen, bygd et eget harme, og et eget hus dedikert til et mørkerom hvor jeg vil fremkalle fantastiske, kornete nakenbilder av meg selv mens jeg poser i speilet.

Like a dream.

Edit: Jo. Faen. Jeg hadde òg laget noen KICKASS oblater slik at jeg kunne ha tagget min enorme, erigerte penis all over town. For å klare alle disse målene, må jeg sikkert få inn dobbel espresso intravenøst, men, faen, noen nerver må man ofre.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Dag 1:

Sjokket over og være helt alene, neida. Dette blir digg. Ta den kuleste bilen jeg ser, kjøre rundt nyte livet gjerne med en noen jeg trives med! Dratt innom buttikken spise litt av det ene og det andre osv. Så kjørt inn til byen, skaffet rom på det fineste hotellet (uff litt creepy men men). Der hadde vi (jeg og potensielle venner som var med) herjet litt, før vi gikk ut i byen. Funnet et par mopeder/motorcykler som vi kunne kjøre rundt med. Gått i datasjapper velge de feteste dingzene prøve de ut. Så plyndre litt klesbutikker. Så the grand finale of te day finne den kuleste matbutikken slenge sammen noe snacks på den kuleste baren/resturant.

Dag 2:

Early morning, much to do. Denne dagen hadde jeg bare gjort akkurat det som falt meg inn, besøke butikker prøve de kuleste dingzene, tatt vare på det kuleste. Klær osv. Og så avslutte dagen samme måte som dag 1:

Dag 3:

Sprunget naken rundt om kring, prøve de kuleste bilene. Alt mulig. Bare tatt av.

Dag 4:

Snike rundt omkring. Ren nyskjerrighet. Så ville jeg tatt det jeg ville ha av klær, dingzer, pcer osv og kjørt hjem med det.

Dag 5:

Bare gjort alt mulig jeg enda ikke hadde gjort.

Lenke til kommentar
Tror jeg hadde funnet meg en pistol og blåst hodet av meg.

Det mener du ikke? :o

Jo det tror jeg at jeg mener.

1+

5 dager uten noen å snakke med er vanskelig å takle, ja.

Ville nok startet medog robbe alt(naken :D) men da strømmen gikk og alt stoppet ville jeg nok gitt opp på dag 4. hvis jeg ikke visste om de 5 dagene da.

Lenke til kommentar

folkens.. selvom menneskene hadde forsvunnet. betyr ikke det at filmkameraer hadde forsvunnet.

når folka hadde kommet tilbake den 5 dagen og merket at ting hadde blitt stjålet, ville dem nok ha funnet deg til slutt -.-

jeg hadde nok tatt fri fra jobben :) WOOOHOO

Lenke til kommentar

først må vi få avklart, hva skjer med alle andre mennesker? faller de hen og dør eller bare forsvinner de? uansett hadde jeg startet et enormt prosjekt på å finne ut hvorfor. sprengt bygninger. simpelten gjort ALT, når man blir lei flyr man ut i rommet og tar kvelden, eller starter et gigantisk prosjekt og prøver å nå mars :p

for å si det sånn, hvis alle forsvinner er det kun fantasien som setter begrensninger.

høres nesten litt herlig ut, men ensomt da, men et par venner hjelper jo på.

haha åja 5 dager ja, doh, nei da hadde man jo blitt storkriminell, og dratt langt vekk og levet i luksus eller noe sånt, ikke like spennende som å bli alene for godt :p

får ikke gjort stort på 5 dager.

Endret av simster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...